اردوی بخش جنبی ششمین جشنواره ملی عکس «خانه دوست» با محوریت معماری حرم رضوی در مشهد آغاز شد.

آغاز اردوی عکاسی از معماری حرم رضوی در ششمین جشنواره «خانه دوست»

به گزارش قدس آنلاین، ۱۲ عکاس منتخب از سراسر کشور در قالب گروه‌های چهار نفره  با حضور درآغاز اردوی عکاسی از معماری حرم رضوی در ششمین جشنواره «خانه دوست» حرم مطهر رضوی از معماری این آستان ملکوتی عکاسی می‌کنند.

این عکاسان از بین ۸۶ عکاسی که رزومه مرتبط با معماری و تجربه عکاسی معماری خود را اواخر مهر ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره عکس خانه دوست ارسال کرده بودند، انتخاب شده‌اند.

عکاسانی از شهرهای تبریز، شیراز، کرمانشاه، همدان، قم و سبزوار میهمان این اردو شدند تا جلوه‌های هنر و معماری اماکن متبرکه رضوی را از دریچه قاب دوربین‌های خود ماندگار کنند.

با توجه به محدودیت‌های عکاسی در حرم مطهر رضوی، تعدادی از عکاسان مجرب در حوزه عکاسی معماری کشور برای شرکت در این اردو انتخاب شدند تا سطح کیفی عکس‌های تولیدی بالاتر رود.

عکاسان حاضر در این اردو ملزم به شرکت در بخش مستند جشنواره و آپلود آثار خود طبق زمان‌بندی اعلام شده این جشنواره هستند.

دبیرخانه این دوره جشنواره عکس «خانه دوست» به منظور برخورداری عکاسان غیرمشهدی از امکان ارتباط بهتر و بیشتر با موضوع جشنواره، اقدام به برگزاری این اردوی عکاسی برای عکاسان سراسر کشور کرده است.

ششمین جشنواره ملی عکس خانه دوست زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در دو بخش سراسری و جنبی در حال برگزاری است که زیارت(عکاسی با تلفن همراه)، سبک زندگی و سیره رضوی، زائرین پیاده رضوی، محورهای بخش سراسری آن به‌شمار می‌رود.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.