همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه شب شهادت برگزاری ویژه برنامه شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی یازدهمین امام شیعیان، امام حسن عسکری(ع) پنج‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله در رواق امام خمینی(ره) آغاز می شود و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در جمع زائران و مجاوران رضوی به بیان سیره امام حسن عسکری(ع) خواهد پرداخت و در ادامه مداحان خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و سینه زنی می‌پردازند.

به گفته وی ویژه برنامه روز شهادت این امام مظلوم نیز با اقامه نماز جمعه و روضه خوانی در رواق امام خمینی(ره) همراه با پخش صوت در اماکن متبرکه رضوی برگزار می‌شود. معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: برگزاری حلقه‌های معرفت، جوانه‌های معرفت، سخنرانی در مسجد گوهرشاد و همچنین برگزاری سخنرانی ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های شب و روز شهادت امام حسن عسکری(ع) است.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.