همدان - غلامحسین غیب‌پرور به فرمایشات رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار اشاره کرد و گفت: این جوانان هم‌اکنون وجود دارند و ما فقط باید آنها را به شبکه عظیم ملی تبدیل کنیم؛ اگر بچه‌های حزب الهی، جهادی و انقلابی بتوانند همدیگر را پیدا کنند بسیاری از مشکلات با توان بالای آنها قابل حل خواهد بود.

بسیاری از مشکلات با توان بالای جوانان انقلابی قابل حل است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه انصار الحسین همدان سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست صمیمی با بسیجیان شهرک ولیعصر و بازدید از مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید اشرفی اصفهانی و تپه پیسا، با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در این منطقه اظهار کرد: اینجا کانون جوشان فعالیت جوانانی است که بدون چشم داشت آستین بالا زده و از هیچ چیز همه چیز ساخته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه شهرک ولیعصر در راستای محرومیت‌زدایی توسط بسیجیان و اهالی منطقه، با عنوان اینکه کسانی که به دنبال الگوی حرکت جهادی هستند باید بیایند و اینجا را ببینند، تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی صورت گرفته در این منطقه بسیار خوب و اثرگذار بود و اینکه دوستان می‌گویند ما داریم وظایف حاکمیتی را انجام می‌دهیم درست می‌گویند اما با توجه به مشکلات موجود در کشور چشم امید به سمت کسانی است که احساس درد دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به بسیجیان منطقه شهرک ولیعصر عنوان کرد: این محلات متعلق به خود شما است و اگر مشکلی پیش بیاید دودش به چشم خودتان می‌رود ضمن اینکه ما در هنگام سفر به مناطق مختلف کشور چنین نمونه‌هایی را می‌بینیم.

وی به فرمایشات رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار اشاره و تاکید کرد: این جوانان هم‌اکنون وجود دارند و ما فقط باید آنها را به شبکه عظیم ملی تبدیل کنیم؛ اگر بچه‌های حزب الهی، جهادی و انقلابی بتوانند همدیگر را پیدا کنند بسیاری از مشکلات با توان بالای آنها قابل حل خواهد بود.

سردار غیب‌پرور در پاسخ به پیشنهاد مدیر محله شهرک ولیعصر(عج) در راستای ایجاد کانون تربیت هنر در این منطقه یادآور شد:  این ایده بسیار خوبی است که امیدواریم اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مشکل ما در سپاه این است که برخی از ما دچار مشکلات اداری شده‌ایم، خاطرنشان کرد: اگر ساختارشکنی کنیم اگرچه ممکن است طول بکشد اما واگذار کردن کار به اینگونه جوانان نتیجه موفق‌آمیزی خواهد داشت و اگر ما از آنها حمایت کنیم و سرعتشان را کم نکنیم اتفاقات بسیاری خوبی در کشور می‌افتد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.