خودروی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که عصر امروز در ورودی شهر گرگان دچار حادثه شده بود، بر اثر آن «نوربخش» مدیرعامل ‌و «تاج‌الدینی» معاون حقوقی این سازمان درگذشتند.

 جدیدترین اخبار مربوط به "تصادف خودروی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی"| "نوربخش" ‌و "تاج‌الدینی" جان باختند/راننده تانکر ‌بازداشت شد/شریعتمداری تسلیت گفت‌+ تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ‌امروز مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفر کرده بودند که خودروی مدیرعامل سازمان تامین و همراهان در ابتدای ورودی گرگان دچار سانحه رانندگی شد.

22:04| رئیس اورژانس گلستان نیز با اعلام اینکه‌ آمبولانس‌ها 10 دقیقه بعد از اعلام تصادف مرحوم نوربخش به محل حادثه رسیدند، اظهار داشت: بعد از حضور اورژانس در صحنه حادثه، مدیرعامل ‌سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی دارای علایم حیاتی نبودند.

21:45| عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ‌ضمن تسلیت درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی این سازمان، گزارشی از وضعیت جسمانی دکتر خلیل حنیف مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ارائه کرد و گفت: ‌با گذشت حدود 4 ساعت از زمان تصادف، بحمدالله ‌سطح هوشیاری دکتر حنیف بهبود پیدا کرد و در حال حاضر به نرم ‌15 رسیده است.

21:30| در پی درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان در سانحه تصادف در ورودی شهر گرگان، مراسم وداع با این دو مرحوم فردا صبح ساعت 8:30 با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گلستان، مسئولان وزارت تعاون، مسئولان استان گلستان و مردم این استان از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی برگزار می‌شود.

21:10| استاندار گلستان نیز با تسلیت درگذشت نوربخش و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ بعد از کلنگ‎زنی مرکز درمانی در علی‌آبادکتول در حال بازگشت به گرگان بودیم که به خواست دکتر نوربخش قرار شد بازدیدی هم از بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان داشته باشند.‌آنها در ماشین جلویی بودند و بنده به همراه وزیر در خودروی پشت سر آنان حضور داشتیم، ‌پشت یکی از تقاطع‌ها ‌در لحظه‌ای کوتاه، یک تریلی با سرعت بسیار زیاد به خودروی لندکروز رئیس سازمان تأمین اجتماعی برخورد کرد و بعد از وقوع این حادثه، برای اینکه 5 دقیقه هم معطل رسیدن آمبولانس‌ها نشویم، مصدومان را با خودروی ون ‌همراه‌مان ‌به نزدیک‌ترین بیمارستان رساندیم.

20:55| شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تسلیت درگذشت‌مرحوم نوربخش و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ‌دکتر سیدتقی نوربخش شخصیت و چهره شناخته شده‌ای در ایران بود و در سنگرهای مختلف، خدمتگزاری مردم را می‌کرد.‌ دکتر نوربخش پزشک متعهدی بود که سال‌های متمادی از عمر خود را برای خدمت به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی که حدود 42 میلیون نفر خانواده این سازمان بزرگ هستند، صرف کرد.‌ دکتر تاج‌الدینی معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی هم از دیگر چهره‌های خدوم در سازمان تأمین اجتماعی بود. وی از مبارزان پیش از انقلاب و رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

20:12| خلیل حنیف مدیرکل استان‌های وزارت کار نیز که ‌در خودروی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی حضور داشت بر اثر این تصادف از ‌ناحیه سر دچار ضربه شد و در قسمت مهره 12 پشت و مهره یک کمر شکستگی پیدا کرد.

19:55| رئیس کل ‌دادگستری گلستان گفت: ‌راننده تانکر حمل سوخت در پی تصادف خودروی حامل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بازداشت شد. وی افزود: پیکر این افراد به پزشکی قانونی منتقل و اقدامات لازم انجام شده است.

19:05| یکی از پزشکان بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعلام فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی‌این سازمان، توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه کرد.

18:43|‌ براساس گزارش خبرنگار تسنیم، شریعتمداری وزیر تعاون و استاندار گلستان در ‌سلامت کامل هستند ولی خودروی ‌نوربخش‌ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ‌دچار حادثه شدید شد و بلافاصله ‌به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: وضعیت ‌خلیل حنیف مدیرکل استانهای وزارت کار، تعاون و راه اجتماعی مساعد و رو به بهبودی است.

19:456| رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در جریان تصادف خودروی حامل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت در ورودی شهر گرگان که متاسفانه منجر به فوت نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان شد، راننده تانکر حمل سوخت بازداشت شد.

18:28| باید ‌زوایای مختلف ‌تصادف خودروی رئیس سازمان تامین اجتماعی بررسی شود.سرهنگ علی عبدی رئیس پلیس راه استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم مستقر در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اشاره به تصادف خودروی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: پس از این تصادف ماموران  پلیس راه در محل حضور پیدا کردند.

18:14| مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ‌بر اثر شدت جراحت تصادف درگذشت. با وجود ‌تلاش پزشکان، متاسفانه سیدتقی نوربخش‌ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی بر اثر شدت جراحات دارفانی جان باختند.‌

18:20| وضعیت برخی مصدومان در حال حاضر وخیم گزارش شده است‌ ولی پزشکان با تمام توان در حال درمان و احیای این مصدومان هستند.

18:10| براساس این گزارش، پس از این حادثه تصادف سردار مهری رئیس پلیس راه کشور نیز در بیمارستان حضور یافت تا پیگر وضعیت مصدومان حادثه باشد.

17:50| براساس گزارش خبرنگار تسنیم در بیمارستان، در این حادثه عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی و خلیل حنیف، مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دچار مصدومیت شدید شده‌اند.

17:40| امیر حسن موسوی رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم مستقر در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با تشریح وضعیت مصدومان تصادف خودروی رئیس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ‌بعد از انتقال مصدومان ‌به بیمارستان حکیم جرجانی، آنها ‌جراحت‌های شدیدی دیده بودند. وی با بیان اینکه وضعیت عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی بسیار وخیم است، افزود: ‌اقدامات احیا بلافاصبه پس از انتقال مصدومان ‌شروع شده و ‌هنوز بعد از گذشت دو ساعت ‌اقدامات احیا ادامه دارد.

17:30| در حال وضعیت عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی براساس اعلام رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان وخیم گزارش شده ‌و اقدامات درمانی بر روی وی در حال انجام است.

17:10| براساس گزارش خبرنگار تسنیم مستقر در بیمارستان، محمد شریعتمداری‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان برای پیگیری وضعیت مصدومان این حادثه رانندگی بلافاصله در بیمارستان حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت درمانی آنها قرار گرفت.

17:05| در حال حاضر شریعتمداری و دیگر مسئولانی که وزارت تعاون‌ به استان گلستان سفر کرده بودند در بیمارستان حضور داشته و پیگی وضعیت درمانی مصدومان هستند.‌

16:53| علی یازرلو مدیر روابط عمومی استانداری گلستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: خودروی حامل سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفر کرده بود، دقایقی قبل در ابتدای ورودی غربی گرگان ( شصت‌کلاته) با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و واژگون شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.