فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۵ روز گذشته توسط مرزبانان این استان خبر داد.

کشف بیش از ۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار جان‌نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق به کشف مقادیر قابل‌توجهی سوخت قاچاق از خودروهای عبوری شدند.

جان‌نثار ادامه داد: مرزبانان خراسان رضوی طی ۵ روز گذشته با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، در حین بازرسی خودروهای ترانزیتی موفق شدند از خودروهای سنگین ۳۴ هزار و ۴۸۶ لیتر به ارزش 2 میلیارد و  ۴۴۳ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال سوخت قاچاق کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان از هر روشی برای انتقال مواد مخدر  استفاده می‌کنند، تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل مسافرین ورودی به کشور از یک تبعه افغانی ۵۰۰ گرم هروئین فشرده که به طرز ماهرانه‌ای در کف کفش‌هایش جاساز نموده بود را کشف و وی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ضمن قدردانی از  زحمات شبانه‌روزی مرزبانان، خطاب به قاچاقچیان تأکید کرد: مرزبانان سرزمین خورشید با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی قاطعانه با قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.