معاون سابق سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت:راهبردهای اساسی ما در استان تلاش در جلب مشارکت های مردمی و مدنی بود.

راهبرد اصلی در خراسان رضوی تلاش برای جلب مشارکت های مردمی بود

به گزارش قدس آنلاین ، محمد رحیم نوروزیان در نشست تودیع و معارفه اظهار کرد: خود را مدیون مردم می دانیم و در این راستا تیمی که استاندارخراسان رضوی در این سال ها  شکل داده بود تیمی کاری و عملیاتی بود و مبنا بر سلامت کار و اولویت دادن مردم بدون ارجحیت جناحی و گروهی و تلاش با روحیه جهادی بوده است. 

وی افزود: تلاش شد فضای سیاسی استان بازتر شود و در این راستا استاندار فشارهای زیادی را در استان تحمل کرد فشارهایی که شاید الان نتوان گفت اما بعدها مشخص می شود و تلاشم بر آن بوده که  در چارچوب قانون بتوانم به وظایف خود عمل کرده و منافع ملی را به هر منفعتی ترجیح بدهم. 

معاون سابق سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار خراسان رضوی ادامه داد:امروز به عنوان یک کارشناس این حوزه می گویم فضای استان و مشهد بازتر شده و آرامش بیشتری در این سالها حاکم بوده هر چند تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم. 

وی گفت: راهبردهای اساسی ما در استان تلاش در جلب مشارکت های مردمی و مدنی بود ودر این حوزه هم اقدامات خوبی صورت گرفت و امروز هم که می رویم همه امور در همه حوزه ها ، اقدامات و تلاش های انجام شده لیست شده و نیز  اموری که باید اجرایی شود هم جمع بندی و مشخص و مدون شده تا راهگشای مدیران بعدی در این حوزه باشد. 

همچنین معاون سابق هماهنگی امور عمرانی هم در ادامه جلسه اظهار کرد: آنچه در این حوزه با همه تنگناها و محدودیت های مالی و قوانین انجام شده جز به خواست خدا و تلاش دست اندرکاران  و بخش های مختلف اداری و اجرایی و پیمانکاران نبوده است. 

محمد مقدوری  تصریح کرد : تلاش شد تا مشکلات و مسائل رسیده از گذشته در این مدت با همین شرایط مدیریت و در راستای بهبود و ارتقا خدمات دهی به مردم گام های موثرتری برداشته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه از خدمات محمد رحیم نوروزیان معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تقدیر  و علی رضا قامتی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری با حفظ سمت، به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.
وهمچنین از خدمات محمد مقدوری  معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تقدیر و وحید قربانی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با حفظ سمت، به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.