محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تمامی فلسطینیان سلام و درود فرستاد و از فداکاری‌های آنان و حمایت همیشگی‌شان از مقاومت فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

پیام فرمانده کل گردان‌های قسام برای ملت فلسطین

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم گرامیداشت یاد 7 مبارز مقاومت فلسطین که در عملیات اخیر در شرق خان یونس به شهادت رسیدند، اظهار داشت که «محمد ضیف» فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام به تمامی فلسطینیان سلام و درود فرستاده و از من خواسته است 3 پیام مهم را به ملت فلسطین ابلاغ کنم.

سنوار اظهار داشت که از ضیف پرسیده‌ام که آیا به ملت اطمینان خاطر دهم که مقاومت به اندازه کافی موشک در اختیار دارد و او گفته است بگذار این مسئله سری بماند و این موشک‌ها خود در زمان مناسب پاسخ این سوال را بدهند.

ضیف خاطر نشان کرد که وقتی  موج اول حملات موشکی مقاومت تل آویو را به لرزه در بیاورد، دشمن غافلگیر و شوکه خواهد شد.

وی تصریح کرد که به مردم غزه به ویژه ساکنان شرق آن سلام و درود فرستاده و دستانشان را می‌بوسد و به احترام آن‌ها و فداکاری‌هایشان می‎ایستد.

فرمانده کل قسام تاکید کرد که ساکنان شرق غزه همیشه مایه سربلندی و سرافرازی ما بوده و هرگز ما را ناامید نکردند.

محمد ضیف تصریح کرد که پس از هر حادثه و رخدادی بیش از پیش به تحقق وعده آخرت و بیرون راندن اشغالگران نزدیک می‌شویم.

ضیف عنوان کرد که هر اندازه دشمن صهیونیستی در تجاوز اخیر علیه غزه دست به جنایت بیشتری زد، قسام نیز پاسخ شدیدتر و کوبنده‌تری داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.