البرز- اصغر نصیری از توزیع مخازن جمع آوری کاغذ در تمامی ادارات کرج خبر داد.

طرح بازچرخانی کاغذ در ادارات و مدارس کرج اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اظهار کرد: انسان برای تامین کاغذ مورد نیاز خود چاره‌ای جز قطع درختان ندارد.

وی ادامه داد: سالانه هزاران درخت برای تولید کاغذ قطع می‌شود که این روند آثار مخربی بر طبیعت داشته و باعث می‌شود بخش زیادی از فضای سبز موجود نابود شود.

نصیری افزود: برای کاهش مصرف کاغذ و به تبع آن جلوگیری از قطع درختان طرح‌های مختلفی اجرایی می‌شود که یکی از آن ها جمع آوری و بازچرخانی کاغذ است.

این مسئول توضیح داد: بر اساس این طرح مردم می‌توانند کتاب‌های غیر استفاده و غیر ارزشمند خود را جمع آوری و به مجریان این طرح تحویل دهند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: برای تسریع در اجرای این طرح، در تمامی ادارات کرج مخازن جمع آوری کاغذ باطله توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن میزان مصرف کاغذ ادارات، توزیع این مخازن دراین فضاها می‌تواند نقش به سزایی در جمع آوری بهینه کاغذهای باطله شهر داشته باشد.

نصیری ابراز کرد: با تعامل و همکاری صورت گرفته با آموزش و پرورش استان، به زودی در تمامی مدارس کرج هم شاهد توزیع  مخازن جمع آوری کاغذ خواهیم بود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در پایان گفت: اگر کاغذهای باطله ادارات و مدارس کرج به درستی جمع آوری، بازیافت وبازخرچانی شود، سالانه از قطع تعداد زیادی درخت در کشور جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.