تیم فوتبال ذوب آهن تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر ناچار است در فاصله زمانی کمتر از ۲ هفته، ۴ بار به میدان برود و این چالشی جدی منصوریان در ذوب آهن است.

چهار چالش و بازی سخت منصوریان در ذوب آهن

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا منصوریان پس از یک وقفه حدودا یک ساله با ذوب آهن به لیگ برتر بازگشت. تیمی که آخرین حضور او در لیگ برتر را مقابل آن تجربه کرده بود.

 منصوریان هدایت تیمی را بر عهده گرفت که در هفته دوازدهم با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته و این در حالی است که آنها در فصل گذشته نایب قهرمان مسابقات شده بودند. 

آخرین باری که منصوریان هدایت یک تیم در لیگ برتری را در یک فصل از ابتدا تا انتها بر عهده داشت، فصل شانزدهم این مسابقات بود که وی توانست با استقلالی که از نقل و انتقالات زمستانی هم محروم شده بود، نایب قهرمان لیگ برتر شود. 

سرمربی جدید ذوب آهن کار ساده‌ای در این تیم ندارد و اینبار باید تیمی که خود نبسته و خود نساخته را از بحران خارج کند. تیمی که در این  فصل اول تاکنون در خانه برنده نشده است.

منصوریان چهار بازی سخت و چهار چالش را تا پایان نیم فصل نخست با تیم جدیدش در پیش دارد. او باید اولین آزمونش با تیم جدید را در خانه تجربه کند. ذوب آهن در اولین بازی با هدایت منصوریان میزبان پارس جنوبی خواهد بود؛ تیمی خوش ساختار و «سخت باز». 

پارس جنوبی با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و این نشان از ساختار خوب این تیم است. تیمی که در سه فصل گذشته تغییرات زیادی نداشته و ثبات در آن حرف اول را زده است. اگر ذوب آهن در این بازی پیروز شود، این نخستین پیروزی خانگی آنها در فصل جاری خواهد بود. این دیدار سوم آذرماه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

ذوبی ها ناچارند خیلی زود و تنها به فاصله چهار روز بعد از این بازی، مصافی دشوار با فولاد در اهواز داشته باشند. تیمی که خود بحران زده است و ناچار است در این بازی خانگی برای پیروزی تلاش کند. این دیدار در تاریخ ۷ آذر و به میزبانی فولاد در اهواز برگزار می شود.

سبز پوشان اصفهان سپس با استراحتی یک هفته‌ای برای دو دیدار نزدیک به هم آماده می شوند. آنها ابتدا باید در حساس ترین بازی نیم فصل خود در تهران به مصاف پرسپولیس، نایب قهرمان آسیا بروند. این دیداری معوقه و مربوط به هفته یازدهم است. 

منصوریان تاکنون با تیم های باشگاهی‌اش (نفت و استقلال) هرگز مقابل پرسپولیس  و برانکو شکست نخورده و این باعث می شود تا انتظار از ذوب آهن در این بازی افزایش پیدا کند. این دیدار معوقه ۱۳ آذر و در ورزشگاه آزادی انجام می شود.

ذوبی ها بلافاصله پس از این بازی راهی اصفهان می شوند تا برای آخرین دیدار نیم فصل مقابل نفت مسجد سلیمان آماده شوند. این دیدار ۱۶ آذر در فولاد شهر انجام می شود و آخرین حضور ذوب آهن در نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر خواهد بود.

چهار چالش جدید علیرضا منصوریان با ذوب آهن از سوم آذر آغاز شده و تا ۱۶ آذر ادامه پیدا می کند و سرمربی جدید ذوب آهن می بایست در بازه زمانی کمتر از ۲ هفته ۴ بار تیمش را به میدان بفرستد. یکبار در تهران، یکبار در اهواز و دوبار هم در اصفهان و در این چهار دیدار یک بازی با نایب قهرمان آسیا در تهران هم وجود دارد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.