هلند با شکست دادن قهرمان جهان باعث سقوط آلمان به لیگ B ملت‎‌های اروپا شد.

آلمان با شکست فرانسه مقابل هلند به لیگ B ملت‎‌های اروپا سقوط کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حساس‌ترین بازی گروه اول لیگ A  ملت‌های اروپا با برتری خانگی ۲ بر صفر تیم ملی هلند مقابل فرانسه به پایان رسید.

گل‌های فینالدوم در دقیقه ۴۴ و دیپای در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی،  برتری ۲  بر صفر  هلند در بازی ورزشگاه فاینورد مقابل قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را رقم زد تا با این نتیجه هلند شش امتیازی در فاصله یک امتیازی فرانسه هفت امتیازی در رده دوم قرار بگیرد و آلمان با یک امتیاز به عنوان تیم آخر گروه به یک سطح پایین‌تر یعنی لیگ B سقوط کند. هلند در صورت برتری در آخرین بازی باقیمانده گروه مقابل آلمان به نیمه نهایی راه می‌یابد.

براساس این گزارش، در گروه اول لیگ B ملت‌های اروپا اسلواکی ۴ بر یک اوکراین را برد، اما این نتیجه خللی در صعود از پیش تعیین‌شده اوکراین به لیگ A به وجود نیاورد.

در گروه چهارم همین سطح، دانمارک در خانه ولز ۲ بر یک پیروز شد و به لیگ A راه یافت. جمهوری ایرلند هم به سطح لیگ C سقوط کرد.

جمعه شب همچنین در گروه سوم لیگ C، قبرس و بلغارستان به تساوی یک - یک رضایت دادند و اسلوونی در خانه خودش مقابل نروژ به همین نتیجه بسنده کرد.

در گروه چهارم لیگ D نیز ارمنستان در زمین جبل‌الطارق ۶ بر ۲ پیروز شد و مقدونیه ۲ بر صفر میزبانش، لیختن‌اشتاین را شکست داد.

منبع: تسنیم

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.