اولین بازی تیم فولاد در ورزشگاه جدید و اختصاصی اش در لیگ مقابل پرسپولیس خواهد بود.

نخستین میزبانی سرخپوشان اهواز در فولاد آرنا مقابل پرسپولیس خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، چند روز پیش در شهر اهواز ورزشگاه جدید و مدرن فولاد آره نا با حضور مسئولان مختلف ورزش کشور افتتاح شد. این استادیوم به صورت اختصاصی متعلق به مجموعه فولاد خوزستان است و میزبان بازی های سرخپوشان اهواز خواهد بود.
هرچند تلاش هایی از سوی باشگاه فولاد برای افتتاح این ورزشگاه با بازی تیم ملی صورت گرفته بود، اما این امر محقق نشد و دیدار مهمی همزمان با مراسم افتتاحیه در این استادیوم انجام نشد.

نکته قابل ذکر درباره این ورزشگاه این است که به دلیل برخی مشکلات اندک، هنوز فولاد آره نا آماده میزبانی بازی های فولاد نیست و نمی تواند به صورت مستمر مورد استفاده قرار گیرد. اما صبح امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه اهوازی اعلام کرد که تلاش های بسیاری برای آماده سازی کامل استادیوم صورت گرفته و تمام بازی های تیم فولاد در نیم فصل دوم لیگ هجدهم در فولاد آره نا برگزار می شود.

بدین ترتیب با توجه به برنامه بازی های فولاد، رسما مشخص شد که بازی هفته دوم این تیم مقابل پرسپولیس، که اولین بازی خانگی این تیم در نیم فصل دوم است، نخستین میزبانی سرخپوشان اهواز از دیگر تیم ها در ورزشگاه مدرن و مجهز فولاد آره نا خواهد بود. شاگردان برانکو پس از دیدار با پدیده و تیم فولاد هم بعد از بازی با پارس جنوبی به این دیدار خواهند رفت.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.