پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد کمک مربی تیم ملی اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال باید تصمیم جدی در خصوص رفتار او داشته باشد.

درخشان: کی‌روش و دستیارانش دیگر از کنترل خارج شده‌اند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد و رفتار غیرحرفه‌ای اوسیانو کروز در پایان دیدار مقابل ترینیداد و توباگو و درگیری در میسکدزون استادیوم آزادی گفت: متاسفانه فدراسیون به قدری به کی‌روش و دستیارانش اختیار داده است که دیگر از کنترل خارج شده‌اند و هر رفتاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند. روزی که به پیشکسوت فوتبال ایران توهین شد اگر برخورد مناسب را انجام می‌دادند یک فرد درجه ۴ در کادرفنی نمی‌آمد با یک خبرنگار آنطور برخورد کند.

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال به ایلنا گفته: این اتفاق در هر کشور دیگری می‌افتاد خیلی سریع او را می‌خواستند و با او حساب و کتاب انجام می‌دادند و دیپورتش می‌کردند تا به کشور خودش برگردد ولی متاسفانه در کشور ما برخوردی انجام نمی‌شود چون این آقا به قدری قدرت گرفته است که دیگر فدراسیون هم نمی‌تواند از او مطالبه‌ای داشته باشد.

حمید درخشان در واکنش به این موضوع که اکنون با کشیدن بحث استقلال و پرسپولیس در تیم ملی شکاف بزرگی شکل گرفته گفت: اینجا بحث ملی است و اینکه یک خارجی در کشور ما به هموطن ما آشکارا توهین می‌کند و من نمی‌دانم در این مورد بحث استقلال و پرسپولیس کجای کار است. هرکسی در هرجایی چنین برخوردی انجام دهد مشکل دارد و باید با او برخورد شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با تبریک ادامه حضور مهدی تاج در راس فدراسیون از او خواست توجه و دیسیپلین بیشتری در کار خود داشته باشد: تاج که حالا به هرشکل در فدراسیون ماندنی شده و برایش آرزوی موفقیت دارم ولی نباید اجازه دهد یک فرد خارجی که هیچ بار فنی هم برای فوتبال ما نداشته اینطور وقیحانه توهین کند و هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد. امیدوارم یک بار هم که شده برخورد جدی ببینیم.

درخشان در پایان انتقادات خود را متوجه تدارک و آماده سازی تیم ملی و حریفان تدارکاتی این تیم کرد و گفت: متاسفانه این بازی هیچ فایده‌ای برای ما نداشت و مثل همه بازی‌های تدارکاتی دیگری که تا امروز داشتیم با دعوت از یک تیم ضعیف فقط آمار بردهایمان را بالا بردیم تا در رنکینگ به سودمان شود. این بازی هیچ بار فنی نداشت و فقط یک پولی بود که دور ریختیم و مثل همیشه حریفی را دعوت کردیم که آمد از ما فوتبال یاد گرفت و رفت.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.