خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری جزئیات کشف چند تن برنج احتکار شده در استان را تشریح کرد.

۲۳۰ تن برنج احتکار شده در استان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۳۰ تن برنج احتکار شده خبر داد. 

وی گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر احتکار کالای اساسی برنج توسط سود جویان در یکی از انبار های حواشی شهرستان بجنورد اقدامات پلیسی در این رابطه آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این راستا اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی در محل مورد نظر حاضر، انبار شناسایی و مالک آن دستگیر شد.

سردار مظاهری اظهار داشت: در بازرسی از انبار مذکور مقدار تقریبی ۲۳۰ تن برنج وارداتی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال کشف و در اجرای دستور مقام قضایی انبار توسط پلیس پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه پلیس با اقتدار و جدیت با اخلاگران اقتصادی برخورد می کند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.