رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که گروه های مقاومت فلسطین از طریق اتاق عملیات مشترک در شیوه مقابله با تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه دست به ابتکار و نوآوری زدند.

مشعل: مقاومت در شیوه مقابله با دشمن صهیونیستی دست به نوآوری زد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، خالد مشعل امروز شنبه در گفتگوی تلفنی با خانواده شهید نور برکه فرمانده ارشد گردان‌های شهید عزالدین قسام که در درگیری های اخیر در شرق خان یونس به شهادت رسید، تصریح کرد که اتاق عملیات مشترک تصویری امیدبخش و روشن از مقاومت فلسطین به نمایش گذاشت.

مشعل خاطر نشان کرد که جنبش حماس و گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی آن به تمامی شیوه های مقاومت و در راس آن مقاومت مسلحانه علیه دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد.

خالد مشعل ضمن تمجید از فداکاری های شهید نور برکه و دیگر همرزمانش که در جریان مقابله با نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس به شهادت رسیده و عملیات آنان را به شکست کشاندند، ثبات و پایداری ملت فلسطین در نوار غزه را ستود.

مشعل تاکید کرد که مقاومت فلسطین در نوار غزه در جریان تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی به این باریکه از طریق اتاق عملیات مشترک دست به ابتکار و نوآوری زد و تصویری موفق و روشن و امیدبخش از مقاومت ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.