بعد از آنکه روزنامه‌ی آلمانی بیلد مدعی شد خامس رودیگز ستاره‌ی بایرن مونیخ تابستان آینده به رئال مادرید برمی‌گردد روزنامه‌ی آ اس هم این خبر را تایید کرد.

احتمال بازگشت خامس به رئال مادرید در تابستان آینده

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه‌ی آلمانی بیلد دیروز اعلام کرد که خامس رودریگز ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ که به عنوان یار قرضی از رئال به این تیم پیوسته بعد از پایان فصل جاری در تابستان آینده به مادرید بازخواهد گشت و حالا روزنامه‌ی اسپانیایی آ اس هم با تایید خبر بیلد مدعی شد بایرن از گزینه‌ی خود برای دائمی کردن قرارداد خامس استفاده نخواهد کرد تا او تابستان آینده به رئال بازگردد.

خامس ۲۷ساله اخیراً از مصدومیت از ناحیه‌ی ساق پا رنج می‌برد و گفته می‌شود از شرایط خود در باشگاه آلمانی ناراضی است و قصد دارد در اولین فرصت به رئال بازگردد. فرصتی که به گفته‌ی بیلد و آ اس تابستان آینده خواهد بود.

این بازی‌ساز کلمبیایی در تابستان ۲۰۱۷ با یک قرارداد دوساله از رئال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن ملحق شد ولی از ابتدای فصل جاری با منصوب شدن نیکو کوواچ به سرمربی‌گری بایرن مونیخ چندان به میدان فرستاده نشده و به نظر می‌رسد او در برنامه‌های کوواچ جایگاهی ندارد.

این در حالی است که بایرن بر اساس قراردادی که در زمان جذب خامس به عنوان بازیکن قرضی با رئال مادرید منعقد کرده از این گزینه برخوردار است که در پایان مهلت قرارداد با پرداخت ۳۵ میلیون یورو این ستاره‌ی کلمبیایی را به صورت قطعی بایرنی کند. ولی گزارشهای بیلد و آ اس نشان می‌دهد که مسئولین بایرن قصدی برای استفاده از این گزینه‌ی خود ندارند.

خامس که پیش از پیوستن به رئال مادرید  سابقه‌ی بازی در باشگاه‌های پورتو و موناکو را هم دارد سه فصل در مادرید بازی کرد و به همراه غول بزرگ سفیدپوش اسپانیا دو جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا را فتح کرد. اما خامس در آخرین فصل حضورش در مادرید در یک فصل لالیگا تنها در ۱۳ بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و دلخوری‌هایش باعث شد در پایان آن فصل به عنوان بازیکن قرضی به بایرن منتقل شود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.