یک پژوهشگر فلسطینی اعلام کرد موشک‌های کورنتی که حزب‌الله به مقاومت فلسطین داده منجر به تقویت محور مقاومت عربی می‌شود.

پژوهشگر فلسطینی: تحویل موشک‌ کورنت به فلسطین، محور مقاومت عربی را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «فایز رشید» نویسنده و پژوهشگر فلسطینی در گفت‌وگویی با شبکه «المیادین» اعلام کرد مقاومت، توانایی خود در شکست توان بازدارندگی دشمن اسرائیلی را ثابت کرده است.

وی گفت تقدیم موشک‌های «کورنت» به مقاومت فلسطین توسط حزب‌الله، محور مقاومت عربی را تقویت می‌کند و آنچه مقاومت انجام داد پروژه اسرائیل در شکستن توان بازدارندگی فلسطین را کنار زد.

فایز رشید تصریح کرد پیروزی مقاومت باید در راستای پایان اختلافات فلسطینی و تقویت مبدأ مقاومت نظامی به کار گرفته شود؛ تشکیلات خودگردان باید برای مقابله با اختلافات داخلی و «معامله قرن» در محاسبات خود بازنگری داشته باشد.

این تحلیلگر فلسطینی افزود تصمیم‌های شورای ملی فلسطین برای توقف هماهنگی امنیتی با اسرائیل انجام نشده و انجام نخواهد شد؛ تشکیلات خودگردان برای این موضوع و نیز لغو اصول توافق اسلو آماده نیست؛ آشتی ملی انجام نخواهد شد زیرا هر کدام از طرف‌های آشتی، طرح‌های ویژه خود را دارند.

فایز رشید در پایان گفت برخی کشورهای عربی فقط عادی‌سازی روابط با اسرائیل را دنبال نمی‌کنند بلکه در حل بحران‌های اسرائیل نیز شریک هستند.

مقاومت فلسطین طی درگیری هفته گذشته در نوار غزه به خوبی جواب حملات رژیم صهیونیستی را داد و بیش از ۵۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد؛ از جمله اینکه با موشک کورنت، یک اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد؛ صهیونیست‌ها به ناچار تن به آتش‌بس دادند و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ این رژیم استعفا کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.