سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت:بازی‌های زیادی داشته باشیم و بازی‌های المپیک یک چالش بزرگ است که همه هم از ما انتظار نتیجه دارند.

کرانچار: نیاز داریم که بازی‌های زیادی داشته باشیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، زلاتکو کرانچار بعد از پایان تمرین امروز تیم ملی امید در خصوص لیست نهایی تیم امید گفت: ما لیست را تشکیل دادیم. یک تعداد از بازیکنان مصدوم هستند که ما را همراهی نخواهند کرد. سایرین هم که با ما نمی‌آیند به این دلیل است که محدود شده‌ایم. در واقع من هیچ بازیکنی را خط نزده‌ام و اردوی دوم در آذر ماه با حضور همه برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: ما باید نشان بدهیم که در این مدت چقدر پیشرفت کرده‌ایم و خودمان را برای مسابقات المپیک آماده می‌کنیم. تلاش می‌کنیم در ماه فوریه اردویی در پیش داشته باشیم با وجود آنکه آن روزها فیفادی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بین بیست و دو بازیکن نهایی بازیکن سرشناسی حضور دارد، گفت: لیست را به زودی شما می‌بینید، البته در این بین بازیکنانی مثل صیادمنش و آقایی حضور دارند که باشگاه‌شان با مسئولان تیم امید هماهنگی‌های لازم را کرده بودند تا با دو روز تأخیر به جمع ما اضافه شوند، به همین دلیل موضوعیتی برای ناراحتی از آنها وجود ندارد و در واقع باشگاه از ما خواسته بود که دو روز بیشتر دراختیار تیم استقلال باشم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بین بازیکنان خط خورده نام بازیکنان پیکان به چشم می خورد یا خیر،‌ گفت:‌ اینها همه ملی‌پوش هستند و من به چشم ملی‌پوش سایپا و پیکان به آنها نگاه نمی‌کنم، من این بازیکنان را برای تیم ملی طبقه‌بندی می‌کنم، دلیلی هم ندارد کسی دلواپس و ناراحت باشد. بازیکنانی هم که از این اردو جا بمانند می‌تواند در لیگ بازی کنند، اما از پیکان کسی خط نخورده است. 

وی با اشاره به اینکه نوزده بازیکن را برای تیمش تاکنون انتخاب کرده و لیستش به زودی تکمیل می‌شود، گفت: یونس دلفی و مسلم‌پور مصدوم هستند و برخی‌ها را هم به دلیل محدودیت نمی‌توانیم با  خود ببریم.

خبرنگاری گفت:‌ وضعیت فدراسیون نامشخص است و بعد از بازگشت تیم از عمان شرایط چگونه خواهد بود که کرانچار پاسخ داد: نمی‌دانم وضعیت فدراسیون چگونه است اما ما از خردادماه برنامه‌هایمان را بسته‌ایم و فقط در مورد بازی‌ها صحبت می‌کنیم. در اردوی قبلی واقع مشکل داشتیم و شرایط برای ما سخت بود، ما هم نیاز داریم که بازی‌های زیادی داشته باشیم و بازی‌های المپیک یک چالش بزرگ است که همه هم از ما انتظار نتیجه دارند. 

وی تأکید کرد: شرایط سخت‌افزاری و لباس‌های تیم ملی مسئله دارد و ما هنوز مشکلاتی داریم، ضمن آنکه برخی بازیکنان هم دیر به جمع ما اضافه شدند، نمی‌خواهم بگویم مشکلات خیلی است، ولی هنوز برای پیشبرد برنامه‌هایمان دچار چالش هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.