مدیر اجتماعی اداره کار و تعاون خراسان رضوی اظهارداشت : یارانه نوزادان متولد شده تا آخر شهریور 97 درنودوسومین مرحله یارانه ها پرداخت می گردد.

یارانه نوزدان متولد 6ماهه اول سال امشب واریز میشود

مدیر اجتماعی  اداره کار و تعاون استان خراسان رضوی  گفت: یارانه نوزادان متولد شده در شش ماهه اول سال 97 که تاکنون یارانه دریافت نکرده اند ، یارانه آنها امشب همزمان با نودوسومین مرحله پرداخت یارانه ها واریز می شود.
محمدرضا ولیان در گفتگو با خبرنگار قدس انلاین اظهار داشت: یارانه نوزادان تا تاریخ ششم تیر ماه امسال با تایید وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پرداخت شده است ، اما یارانه متولدین از این تاریخ به بعد در مرحله بررسی بوده است  که همزمان با نود وسومین مرحله پرداخت یارانه ها در تاریخ 26 آبان ماه 97 یارانه متولدین تا تاریخ اول مهر ماه  که در بررسی ها مورد تایید قرار گرفته اند ، برقرار وهمراه با معوقات آنها پرداخت می گردد.
وی تصریح کرد: علت عدم برقراری یارانه برخی نوزادان نیز عدم تفکیک یارانه والدین آنها بعد از ازدواج از خانواده قبلی می باشد . برای حل مشکل باید پدر نوزاد  نسبت به ثبت اطلاعات خانواده خود در دفاتر پلیس +10 اقدام کرده و یارانه خودو همسرش را از خانواده قبلی جدا نماید تا یارانه نوزاد نیز برقرار و پرداخت گردد.
ولیان افزود: یارانه نوزادان متولد شده از اول مهر ماه نیز در دست بررسی است و بعد از طی پروسه زمانی در صورتی که واجد شرایط دریافت یارانه شناخته شوند یارانه انها نیز برقرار خواهد شد.
وی اظهار داشت: افرادی که یارانه آنها نیز از اسفند ماه93 به بعد قطع شده است می توانند به سامانه www.yaraneh10.irمراجعه  کنند و اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند.                                                                                             گفتنی است نود و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت ۲۴ پایان روزشنبه (بیست و ششم آبان) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود. مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان همانند نوبت‌های گذشته ۴۵۵ هزار ریال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.