خراسان شمالی- مراسم تکریم و معارفه مدیر کل پست استان، با حضور اسکندر حلال‌خور عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی و مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی و دیگر مسئولان استان برگزار شد.

باید از ظرفیت‌های نیروی انسانی بهره بگیریم
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسکندر حلال‌خور عضو هیات مدیره شرکت پست کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پست خراسان شمالی، گفت: باید از ظرفیت های نیروی انسانی بهره گرفت تا بتوانیم خدمات با کیفیتی را به مردم ارائه داد.
به گفته وی مدیر موفق باید این قابلیت را داشته باشد، تا از ظرفیت های استان بتواند تنوع محصولات در قالب خرده فروشی را توسعه و گسترش دهد.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم، جایگاه اداره کل پست استان در کشور مطلوب دانست و گفت: برای ارتقای جایگاه اداره کل پست استان در سطح کشور این آمادکی وجود دارد که با انعقاد تفاهم نانه ای با شرکت پست کشور برای دو سال بتوانیم این شاخص ها را ارتقاء داده و منافع استان را تامین کنیم.
پورعیسی افزود: از مدیر جدید می خواهیم تا تداوم دهنده کارهای خوب مدیر قبلی باشند که متاسفانه در کشور ما با ورود مدیر جدید امور از صفر آغاز می شود که این امر موجب ابتر ماندن سرمایه گذاری ها و سیاست گذاری ها می شود.
ابراهیم هزار جریبی مدیرکل بازنشسته پست استان نیز در خصوص اقدامات خود در مدت تصدی‌گری این پست اظهار کرد: ما استان را با رتبه ۳۱ تحویل گرفتیم و آن را به ۱۵ رساندیم و اکنون نیز رتبه اداره پست خراسان شمالی ۲۰ است.
وی افزود: در ابتدا پس از بازدید از زیرساخت‌های، خواستم مسئولیت را تحویل دهم، اما به این کار ادامه دادم.
مدیرکل سابق اداره پست خراسان شمالی با اشاره به کاهش هزینه‌های اداره پست استان در سال ۹۶ گفت: در بحث درآمدی همه مسیرهای ممکن را رفته‌ایم.
هزار جریبی با بیان اینکه در این مدت ۱۹ پرسنل را کاهش دادیم افزود: اکنون نیز ظرفیت کاهش نیرو را داریم.
گفتنی است در پایان این مراسم مهمانان به روی سن رفتند تا رسماً تودیع و معارفه انجام شود. 
مجری متن انتصاب محمد خالقی را به عنوان مدیر کل جدید قرائت کرد.
 در این لحظه اسکندر حلال‌خور، عضو هیئت‌مدیره پست کشور که مهمان برنامه بود به جایگاه مجری رفت و گفت: اسم آقای محمدخالقی اشتباه تایپی بوده و آقای علی اکبر خانی درست است، از تهران تماس گرفتند و گفتند اشتباه تایپی انجام‌شده است.
بعدازاین سخنان که همگی در بهت فرورفته بودند و برخی نیز به این اتفاقات می‌خندیدند، مجری این بار از علی‌اکبر خانی دعوت کرد تا به‌عنوان مدیر جدید معرفی شود. 
خانی روی سن آمد و در همان لحظه و پیش از گرفتن حکم انتصاب که البته روی این حکم اسمش نبود، رو به محمد خالقی کرد و از وی معذرت‌خواهی کرد.
درحالی‌که زمزمه‌ها در مراسم بسیار زیاد بود مجری از علی‌اکبر خانی دعوت کرد تا در جمع سخنرانی کند.
 علی اکبر خانی در ابتدا گفت: به دلیل این‌که این اتفاق یک دفعه شد آمادگی صحبت ندارم.
نکته قابل توجه دیگر این است که همزمان با ادامه مراسم بنرهای نصب شده به نام و عنوان محمد خالقی نیز از سالن جمع آوری شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.