همدان- مریم کاظمی گفت: باید برای رشد این جشنواره بین‌المللی در همدان به ثبات فعالیت دبیرخانه این جشنواره در همدان پرداخته شود.

رشد جشنواره را با دایمی شدن دبیرخانه در همدان تثبیت کنید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مریم کاظمی دبیر جشنواره بین‌المللی تاتر همدان بدون اشاره به تعداد سالن‌های نمایش پیش بینی شده برای اجراهای ملی و بین‌المللی اظهار داشت: با هدف بهبود وضعیت اجرای نمایش‌های حاضر در جشنواره، در سال جاری یک سالن هم به جمع سالن‌های نمایش جشنواره افزوده شده است.

وی گفت: اداره‌کل هنرهای نمایشی تهران و همدان در برای برگزاری جشنواره همکاری دارند و همه ه نهادها با تمام توان ما را در برگزاری یاری داده‌اند. و امسال یک سالن به سالن‌های نمایش همدان اضافه شده است، گفت: همه امکانات استان به صورت پرتوان در اختیار جشنواره گذاشته شده است.

دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اینکه امسال دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان پایه‌گذاری می‌شود گفت: استقرار دبیرخانه دائمی در جشنواره جهشی برای رشد جشنواره تئاتر کودک است و امیدواریم بتواند تئاتر را رشد دهد.

وی در خصوص عدم استفاده از مجری‌های ملی کودک و نوجوان در این جشنواره گفت: مجری ملی نیازمند صرف اعتبار زیادی است که منابع مالی جشنواره اجازه این را نداد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.