همدان -حمید بادامی‌نجات با تأکید بر تقویت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، اظهار کرد: از فعالیتهای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان حمایت خواهد شد.

حمایت از فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حمید بادامی‌نجات نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران ضمن حمایت مجدد از فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، گفت: تیرماه سال ۱۳۷۹، مالکیت این مجموعه فرهنگی و ورزشی از اداره کل تربیت بدنی استان به شهرداری همدان اختصاص یافت و این باشگاه توسط شهرداری به منظور حفظ و گسترش آن و ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی به مردم شهر همدان خریداری شد که طی یک برنامه عمرانی سه ساله، امکانات آن را تقویت کرد.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در سال ۱۳۸۰ برای ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی به جوانان شهر همدان در قالب یک برنامه عمرانی سه‌ساله، امکانات این مجموعه را تقویت کرد و مواردی از جمله زمین چمن فوتبال، سالن ورزشی چندمنظوره، خوابگاه، آکادمی و سالن بدنسازی احداث شد.

به گفته بادامی‌نجات، روند توسعه این باشگاه در سال ۱۳۸۰ با تصویب تأسیس و اساسنامه تیم فوتبال همراه بود که طبق اساسنامه جدید ابلاغی، رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از ورزش‌های حرفه ای و قهرمانی به ورزش‌های همگانی و زیرساختهای ورزشی تغییر کرده است، با این‌ وجود باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همچنان به فعالیت‌های حرفه‌ای و قهرمانی خود ادامه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس بودجه شهرداری‌ها، ردیف بودجه‌ مشخصی برای این باشگاه تعریف ‌شده است؛ گفت: با توجه به فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطوح پایه و بزرگسالان در لیگ دسته دو کشور و انعقاد قراردادهای مالی با بازیکنان، در صورت عدم تصویب اساسنامه؛ باشگاه، سازمان و متعاقباً شهرداری دچار مشکلات حقوقی خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر همدان همچنین با توجه به اساسنامه جدید ابلاغی مبنی بر تأکید ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های ورزشی، لزوم تحقق این امر را تأسیس یک باشگاه ورزشی با اساسنامه خاص خود دانست و افزود: در این صورت، فعالیت‌های ورزشی باشگاه دارای وجاهت قانونی از نظر وزارت ورزش و جوانان خواهد بود؛ همچنین در کنار فعالیت‌های ورزش پایه و زیرساخت‌های ورزشی، فعالیت‌های حرفه‌ای و قهرمانی نیز در باشگاه انجام خواهد شد.

بادامی‌نجات با تأکید بر تعیین‌تکلیف تصویب اساسنامه این باشگاه، اظهار کرد: باید رویکرد مؤسسه یا باشگاه شهرداری به‌صورت شفاف مشخص شود.

وی گفت: برخی ایرادات موجود در اساسنامه پیشنهادی همراه با ارائه راهکار و پیشنهادات کارشناسی شده از طریق برگزاری جلسات کارشناسی در مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان، به صورت مکتوب به منظور بررسی در کمیسیون فرهنگی ارسال شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.