البرز- محمدعلی نجفی ‌گفت: هدف از راه اندازی نمایشگاه توانمندیهای تولیدی البرز معرفی ظرفیت های واحدهای صنعتی در سطح کشور و منطقه است.

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی البرز زمینه‌ساز معرفی بازارهای صادراتی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی استاندار البرز در مراسم افتتاح بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی وصادراتی صنایع کوچک و متوسط استان که عصر شنبه برگزار شد اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه این است که واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند آزادانه با مدیران استانی و کشوری مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند.

استاندار البرز ‌خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه، منابع ارزی و مشکلات صادراتی از عمده مسایلی هستند که صادر کنندگان و تولید کنندگان ما در این نمایشگاه می توانند ضمن مطرح کردن با مدیران نسبت به رفع آنها اقدام ‌کنند.

نجفی با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه ارتباط  بین مصرف کننده و تولید کننده برقرار خواهد شد، ‌گفت: این نمایشگاه با ١١٠ غرفه واحدهای تولیدی و صادراتی آخرین ظرفیت های استان را به نمایش گذاشته است.

استاندار البرز گفت: عمده ترین اهداف این نمایشگاه برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی، صادراتی و خریداران خارجی، جذب سرمایه‌گذار خارجی، معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و صادراتی استان البرز وکمک به بازاریابی و معرفی بازارهای صادراتی‌کشورهای همسایه و منطقه می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.