البرز- عزیزالله قربانی گفت: دولت با ‌همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی بخشی از هزینه های واحدهای صنعتی که برای شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور ‌حضور دارند را تقبل می کند.

دولت به واحدهای تولیدی شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های خارجی کمک هزینه می‌دهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیزالله قربانی معاون پشتیبانی و صنایع انسانی شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه  افتتاح نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صادراتی وفرصتهای سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان البرز که عصر شنبه برگزار شد اظهار کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها نشان دهنده توانمندی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور است.

وی افزود: یکی از ‌اهداف شرکت شهرکهای صنعتی کشور حمایت از واحدهای تولیدی صادرات محور است.

قربانی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه  اتفاق بسیار خوبی در استان البرز است، گفت: ‌امیدواریم استانهای دیگر هم بتواننداز این الگو استفاده کنند و نمایشگاه های با شکوه تری برگزار کنند.

معاون پشتیبانی و صنایع انسانی شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به اینکه واحدهای بسیار توانمندی وجود دارند که می توانند به اشتغال کمک شایانی کنند، گفت: بزرگترین تصمیم شرکت شهرکهای صنعتی  حمایت از واحدهای صادرات محور است که در این خصوص با معاون اقتصادی وزیر امور خارجه نشست های بسیار خوبی داشته ایم که می تواند کمکهای بسیار خوبی به واحدهای صنعتی داشته باشند.

این مسئول  خاطرنشان کرد: دولت با ‌همکاری شرکت شهرکهای صنعتی بخشی از هزینه های واحدهای صنعتی که برای شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور ‌اقدام می کنند را تقبل کرده است.

 وی در پایان با اعلام اینکه مقرها و جایگاه هایی را ایجاد کرده ایم تا شرکت شهرکهای صنعتی  بتوانند توانمندی های صنعتی را در کشورهای همسایه و سایر کشورها  ایجاد کنند، گفت: نشستهای بسیار خوبی را با کمک معاون وزیر امور خارجه برگزار کرده ایم تا بتوانیم رونق خوبی در این نشستها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.