نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از ابقای مهدی تاج در ریاست این فدارسیون درحالی برگزار شد که هیچ خبر رسمی از آن منتشر نشده اما اعضا با جدایی یک نفر موافقت کردند!

جدایی یک مسئول فدراسیون فوتبال قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پس از آنکه مهدی تاج در نشست هایی با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک ماندنش در ریاست فدراسیون فوتبال را فعلا قطعی کرد، مقرر شد اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون پس از تشکیل مجمع از سمت شان کنار بروند.

در حالی که عنوان شده بود تا قبل از روز ۱۵ آذرماه مجع فدراسیون برای تعیین تکلیف اعضای بازنشسته هیات رئیسه برگزار خواهد شد، نشست فوق العاده هیات رئیسه عصر روز شنبه برگزار شد و برخلاف نشست های قبلی که گزارش موارد مطرح شده در آن بر روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار می گرفت، از این نشست هیچ خبری منتشر نشد.

پس از اتفاقات اخیر طبیعتا مهمترین بحث مطرح شده در جلسه هیات رئیسه بررسی رفتن یا ماندن اعضای بازنشسته بود که اعضا نظرات خود را در این مورد عنوان کردند. کسب اطلاع کرد که در این نشست رفتن محمدرضا ساکت از مسئولیت دبیرکلی فدراسیون فوتبال قطعی شده اما تکلیف سایر اعضای بازنشسته هنوز مشخص نشده است.

ظاهرا آنها قصد دارند راهی را برای ماندن در مسئولیت شان پیدا کنند که یکی از آن می تواند همکاری پاره وقت با فدراسیون باشد. این درحالی است که بعید به نظر می رسد رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران بتواند به صورت پاره وقت به کارش ادامه دهد!

رئیس فدراسیون و یارانش به دنبال پیدا کردن راهی هستند که اعضای هیات رئیسه باوجود بازنشسته بودن در مسئولیت هایشان باقی بمانند. این در حالی است که قانون منع بکارگیری بازنشسته ها باید اجرا شود و چاره ای جز رفتن نیست مگر سرپیچی از قانون!

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.