البرز – سیروس شفقی با بیان اینکه اگر استان البرز به درستی در مسیر هدایت و پیشرفت قرار بگیرد می تواند پوشش دهنده بسیاری از قطعات صنایع بزرگ باشد، گفت: این استان با وجود شهرک های صنعتی و پتانسیل های موجود یکی ازقطب های صنعتی کشور است.

البرز  قطب صنعتی کشور است/نقش تاثیرگذار صنایع کوچک ومتوسط در خودکفایی کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیروس شفقی فرماندار کرج در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط استان البرز که عصر روز شنبه برگزار شد اظهار کرد: یکی از ضروریات امروز در وضعیت بحران اقتصادی کشور بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت  به سمت اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: صنایع کوچک و متوسط مهمترین زیر شاخه های صنایع بزرگ کشور است که می تواند به پیشرفت این صنایع کمک کند.

فرماندار کرج با اشاره به اینکه با آموزش های موجود در کشور و تسهیلات پیش بینی شده، این صنایع شرایط خوبی در کشور دارند، گفت: برای راه اندازی این کارگاه های کوچک تسهیلات در نظر گرفته شده و یقینا در راستای خودکفایی  و سیاست های اقتصاد مقاومتی  بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

شفقی استان البرز را  بزرگترین کانون جمعیتی در کشوردانست وگفت: این استان با وجود شهرک های صنعتی و پتانسیل های موجود یکی ازقطب های صنعتی کشور محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگراستان البرز به درستی در مسیر هدایت و پیشرفت قرار بگیرد می تواند پوشش دهنده بسیاری از قطعات صنایع بزرگ باشد و عملکرد بسیار مطلوبی در اشتغال و کاهش هزینه کالاهای تولیدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.