زنجان - اسد اله درویش امیری گفت: در ۲۷ ماه گذشته ۴۵ بار به شهرستانها سفر کردم و با وجود برخی تهمتها و دروغ پردازیها هرگز استان را رها نکرده ام.

تا آخرین روز خدمت استان را رها نکردم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسداله درویش امیری استاندار سابق زنجان ظهر امروز در آیین تودیع خود گفت: دهها مدرسه ، مجتمع ، واحد صنعتی بزرگ و کوچک آماده بهره برداری است ، ولی برای اینکه دست استاندار جدید خالی نماند افتتاح نکردم .

مهندس اسداله درویش امیری با اشاره به عملکرد ۲۷ ماهه خود در استان زنجان افزود: گازرسانی به ۱۸۵ روستا، افزودن ۱۰۵ تخت به بیمارستان های استان، دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین- تهران وپرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران و... در طول خدمت بنده در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه طی این مدت بیش از ۶۵ واحد تولیدی بلاتکیف دوباره راه اندازی و ساماندهی شده است ادامه داد: من با تمام قوا در خدمت بخش خصوصی بوده ام و برای  تمام تولید کنندگان و سرمایه آنها دل می سوزاندم.

درویش امیری  اخذ مجوز پارک علم و فناوری و تاسیس ۴۹ شرکت دانش بنیان را از دیگر خدمات مهم خود در طول خدمتش در استان نام برد و افزود: هم اکنون ۶۰شرکت  دانش بنیان در استان فعال است.

وی اظهارداشت: اولین شهر ک فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کلنگ زنی شد و نخستین مرکز رشد مجازی کشور نیز در زنجان تاسیس و کلنگ زنی شد.

استاندار سابق زنجان باتاکید بر اینکه با شایعه سازی ها جلوی سرمایه گذار خارجی را سد نکنیم ابراز داشت: تنها از چند شرکت خارجی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان،مالیات کسب شده است و در۴۰ درصد وصول درآمد های  استان، شرکتهای خارجی نقش داشتند. این در حالی است که ۵۷ هزار واحد صنفی تنها در ۵/۳ درصد، درآمد استان سهیم بودند.

وی از افزایش سهم صادرات استان از مرز دو درصدی خبر داد و افزود: در سال ۹۶ جزسه استانی بودیم  که ۱۸ درصد مازاد درآمد داشتیم.

صادقانه شهادت میدهم که استاندار زنجان لحظه ای خدمت به استان را رها نکردند

نماینده ولی فقیه  وامام جمعه زنجان نیز در ادامه با تاکید بر اینکه میدان زندگی برای ما انسانها میدان امتحان است گفت:صادقانه شهادت میدهم که استاندار زنجان لحظه ای خدمت به استان را رها نکردند .

آیت اله خاتمی با تاکید بر اینکه ما در دو دادگاه باید پاسخگو باشیم  افزود: ما در برابر افکار عموی و دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشیم وخوشا به حال کسانی که در پایان وظیفه الهی خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قراد داده اند و بندگان خدا ازاو راضی هستند.

دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان نیز با اشاره به حل مشکل کارگران روغن نباتی جهان که در بیرون از محل برگزاری آیین تودیع و معارفه استاندار زنجان حضور داشتند گفت:این قشر از جامعه کارگری بعد از ۴ سال هنوز به حقوق خود دست پیدا نکرده اند.

فریدون احمدی با بیان اینکه  قانون بازنشستگی قانون خوبی است ادامه داد: در  شرایط فعلی اقتصاد باید مهم ترن مساله ما در استان و کشور باشد تا بتوانیم  از این گردنه عبور کنیم و افراطی گری سیاسی نداشته باشیم و گرفتار بلای سیاسی نباشیم.

 وی از استاندار و فرمانداران خواست تا در محل خدمت خود ساکن باشند تا به موقع در محل کار وخدمت خود حاضر شوند و فراجناتحی عمل کنند و از همه ظرفیتهای استان  با همه گرایشها بهره ببرند.

مهندس هاشمی قائم  مقام وزیر کشور نیر در ادامه با اشاره به اینکه این استان اگر نفت و گاز ندارد نیروی انسانی توانمند دارد گفت: توسعه امروز بر محور نیروی انسانی است و بسیاری از کشورهای توسعه یافته، پیشرفت خود را مرهون نیروی انسانی هستند.

هاشمی با بیان اینکه در خدمت اگر کسی جناح را حاکم کند، ظلم کرده است افزود: ذهن خود را با واقعیت مطابقت دهیم ،اگردر کشوری مردم در صحنه نباشند، آن کشور موفق نخواهد شد.

وی افتخار مردم زنجان را درتوسل  به مکتب حسینی دانست و گفت:چیزی به نام شکست وجود ندارد، با کمک به همدیکر و امکانات استان برای رضایتمندی مردم تلاش کنید.

  هاشمی گفت: مسئولین ارشد استان با تشکیل حلقه در جهت  تقویت امنیت سرمایه گذار تلاش کنندو با فراهم آوردن آرامش و امنیت استان فضا رابرای سرمایه گذارفراهم آوردند وپیشرفت استان را در سرلوحه کارهای خود قراردهند.

گفتنی است فتح اله حقیقی به عنوان استاندار جدید استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.