همدان -علی فتحی گفت: بروز حوادث شهری نیازمند بازنگری وآسیب شناسی است که اگر امکانات وتجهیزات ازقبل پیش بینی شود ،وضعیت بهتری خواهیم داشت

ضرورت بازنگری و آسیب شناسی در شهر
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی فتحی رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل ونقل ترافیک شهری همدان ،در کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک شورا با محوریت بررسی برنامه‌های ستاد برفروبی، ضمن اینکه باید قدردان نعمت بارش نزولات آسمانی از خدواند باشیم، افزود: اما باید هوشیار باشیم که این تجربه با عدم برنامه‌ریزی و همچنین عدم به‌کارگیری صحیح از تجهیزات در برف‌روبی، به تلخی تبدیل نشود.

به گفته وی، عدم برفروبی و پاکسازی مناسب موجب ایجاد مشکلات برای تردد همشهریان و خودروها خواهد شد که انتظار می‌رود حوزه خدمات شهری با تقسیم‌بندی نقاط مختلف شهر برای پاکسازی، برفروبی و سرکشی مناسب در اسرع وقت، به انجام وظایف خود اقدام کنند.

فتحی با بیان اینکه تردد در بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی در مرکز شهر، مناطق و نواحی شیب دار در روزهای زمستانی، امکان‌پذیر نیست و شهروندان را با مشکلات جدی روبرو می‌کند، ابراز امیدواری کرد تا شهرداری با آمادگی کامل به شهروندان، خدمات‌رسانی کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر همدان همچنین گفت: تسریع در روند عملیات پاکسازی و برفروبی و همچنین در نظر گرفتن مکان‌های مختلف به منظور قرار دادن باکس‌های نمک و شن در تمام سطح شهر به‌ویژه مناطق یک و دو شهرداری به دلیل معابر شیب‌دار، ضرورت دارد.

فتحی اظهار کرد: انتظار میرود خدمات‌رسانی از سوی شهرداری تا پایان عملیات برف‌روبی به طور شبانه‌روزی انجام و از چگونگی اقدامات نیز به شورای شهر گزارشی کامل ارائه شود.

وی همچنین گفت: انتظار میرود پلیس راهور از تردد خودروهای معیوب و دارای لاستیکهای صاف طبق قانون جلوگیری کند تا در روزهای برفی از ترافیک جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.