۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 629952

یک شهروند مشهدی در تماس با روزنامه قدس از دغدغه جدی خود و جمعی از اهالی محل برای برخورد با مواد فروشی در پارک ملت خبر داد.

 فروش آزادانه موادمخدر در پارک ملت!

این شهروند در توضیح بیشتر این موضوع گفت: مدت‌هاست برای ورزش به پارک ملت می‌روم و متأسفانه بارها شاهد خرید و فروش آشکار موادمخدر در بخش‌هایی از پارک بوده‌ام.

او افزود: مواد فروش‌ها جاسازهای مختلفی در کنار تابلوها یا بین شمشادها دارند و با خیال راحت پول مشتریان خود را که بیشتر جوان‌ها هستند، می‌گیرند و از محلی که مواد مخفی کرده‌اند مواد را خارج کرده و به آن‌ها می‌دهند. این شهروند ادامه داد: به مأموران پارک هم مراجعه کرده‌ام و یکی از این افراد را به آن‌ها نشان داده‌ام ولی وی به محض اقدام برای دستگیری، فرار کرده است؛ یک بار نیز به خودرو گشتی پلیس مراجعه کردم و موضوع را گفتم اما مأمور مربوط گفت در مأموریت دیگری است و باید از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اقدام کنم و خودم در محل باشم تا مأموران برسند که از ادامه کار منصرف شدم.

وی گفت: دغدغه ما بیشتر به خاطر جوانانی است که حتی بارها دیده‌ام با لباس ورزشی برای خرید مواد مراجعه می‌کنند و دلم به حال نسل جوانی می‌سوزد که در دام موادمخدر گرفتار می‌شوند. برهمین اساس از دستگاه‌های متولی برخورد با موادمخدر و پلیس درخواست داریم حداقل محیط پارک را از وجود خرده فروش‌های مواد پاکسازی نمایند، هرچند برخورد با این پدیده یک اولویت ملی است و باید همه شهروندان خود را سهیم بدانند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.