مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با هدف خدمت‌رسانی به محرومان و زائران و کاهش نرخ خدمات مصوب، رویکرد جدیدی را برای ارائه خدمات ورزشی خود در نظر گرفته است.

تخفیف  ۵۰ درصددرصدی  تربیت بدنی آستان قدس رضوی به صورت شیفت اختصاصی برای محرومان

به گزارش قدس آنلاین، در نیمه دوم سال ۹۷، سالن‌های ورزشی زیرمجموعه مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با رویکرد جدیدی در کمیت و بهای خدمات در خدمت عموم مراجعه‌کنندگان به خصوص محرومان و زائران شهر مشهد هستند.
بر این اساس سالن فوتسال سه روز در هفته از ساعات ۱۵ تا ۱۷ به صورت رایگان در خدمت گروه‌های فرهنگی مناطق محروم و زائران خواهد بود. سالن والیبال نیز در دو روز هفته در شیفت های ۱۹ تا ۲۳ به صورت رایگان در اختیار گروه‌های فرهنگی مناطق محروم و زائران قرار دارد. همچنین زمین چمن مصنوعی تربیت بدنی آستان قدس رضوی یک روز در هفته در خدمت گروه‌های فرهنگی مناطق محروم و زائران قرار دارد.
مجتمع آبی شماره یک ویژه آقایان در ساعات ۵ تا ۹ صبح با ۲۵ درصد تخفیف برای استفاده عموم، از ساعت ۹ تا ۱۴ با ۵۰ درصد تخفیف برای استفاده عموم و اجاره به صورت شیفت اختصاصی، در بازه‌های زمانی ۱۴ تا ۱۸ با ۲۰ درصد تخفیف برای عموم و نیز از ساعت ۱۸ تا ۲۳ با ۱۰ درصد تخفیف برای استفاده عموم در نظر گرفته شده است.
درب‌های مجتمع آبی شماره دو ویژه بانوان نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ با ۵۰ درصد تخفیف برای استفاده عموم و اجاره به صورت شیفت اختصاصی، در بازه‌های زمانی ۱۴ تا ۱۹:۳۰ با ۲۰ درصد تخفیف برای عموم باز است.
همین طور مجتمع آبی شماره سه واقع در شهرک شهید رجایی از ساعت ۸ تا ۱۳ با تخفیف ۵۰ درصدی، در بازه‌های زمانی حدفاصل ۱۳ تا ۱۸ عصر با ۲۰ درصد تخفیف و نیز در ساعات ۱۸ تا ۲۳ شب با ۱۰ درصد کاهش بهای مصوب خدمات خود ویژه تشکل‌های فرهنگی مناطق محروم و زائران خدمات‌دهی می‌کند.
پذیرش روزانه ۷۵ نفر از گروه‌های فرهنگی مناطق محروم به صورت رایگان در ساعات غیرپیک در مجتمع‌های آبی صورت می‌گیرد.
لازم به یادآوری است، همچنین مجتمع‌های آبی شماره یک ویژه آقایان و شماره دو ویژه بانوان در روزهای جمعه با ۱۰ درصد تخفیف ارائه خدمت می‌کنند.
 منبع: آستان‌نیوز
پایان پیام/



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.