استاندار خراسان رضوی گفت:تحول جدی در حوزه بانکی و مالی ضروری است و اصلاح قوانین مدیریت بازار را به همراه دارد.

تلاش کردم به اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم کمک شود


 به گزارش قدس آنلاین، رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان گفت:در شرایط کنونی و تحریم ها، بانک ها توانایی لازم برای شناسایی راهکارها و ارائه طرح های مناسب به منظور عبور از بحران دارد و باید از ظرفیت های دانایی و دانشی خود و سایر حوزه ها بدین منظور استفاده کنند.

وی افزود: در موضوع اشتغال که مساله مهم استان است طی یکی دو سال اخیر با همراهی به موقع بانک ها اقدامات خوبی صورت گرفت و باید این همراهی بیش از گذشته تداوم یابد.

رشیدیان رضوی گفت: بانک ها در خراسان رضوی هم در زمینه حل مشکلات اقتصادی و کمک به فعالان بخش خصوصی و هم حل مشکلات مردم و اعطای وام های قرض الحسنه بویژه در زمینه ازدواج در سال گذشته خوب کار کردند.

وی افزود: در این مدت تلاش ما آن بود که اقداماتی که به نفع اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم است رقم بخورد و مدیران بانکی ما با درک این شرایط با وجود همه محدودیت های هیات مدیره ها و آیین نامه ها تعامل بسیار خوبی با بخش های اجرایی و خصوصی داشتند.

تصریح کرد:رشد تخصیص ۳۰۰ درصدی منابع از سال ۹۲ تا کنون در حوزه بانکی اقدامی ارزشمند بود و لازم است از کمک ها و همراهی بانک ها طی مدت مسئولیت خود در استانداری خراسان رضوی تشکر می کنم.

استاندار خراسان رضوی گفت: استان در طی سالهای گذشته منشا معضلات بانکی بوده و در حوزه موسسات مالی و اعتباری با مسائل عدیده ای مواجه بوده است اما کمک و حمایت بانک ها موجب رقم خوردن عملکرد مطلوبی در حوزه اقتصادی استان شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.