خراسان شمالی- زهرا جمیلی از برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین خبر داد.

کتاب "مکانیک سیالات مهندسی" رونمایی می‌شود

زهرا جمیلی مدیر پژوهشی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، از برگزاری نمایشگاه کتاب از ۲۶ تا ۳۰ آبان ماه به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در مجتمع خبر داد.

وی با اشاره به رونمایی از یک جلد کتاب در این هفته افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از کتاب «مکانیک سیالات مهندسی» ترجمه  دکتر محمد حاتمی عضو هیات علمی این مجتمع رونمایی خواهد شد.

جمیلی ادامه داد: این کتاب نوشته «اچ. یاماگوچی» و ترجمه « دکتر سید ابراهیم قاسمی و دکتر محمد حاتمی»، توسط انتشارات دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به چاپ رسیده است.

مدیر پژوهشی مجتمع به برنامه های هفته کتاب اشاره کرد و گفت: در این هفته یک دوره مسابقات کتابخوانی با موضوع چکیده ای از کتاب « چه نیازی به علی (ع) است؟» نوشته دکتر علی شریعتی برگزار می شود که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان دیگر برنامه های این هفته اظهار داشت: ۵۰ درصد تخفیف ویژه خرید کتاب های اعضای هیات علمی مجتمع و کاهش ۵۰ درصد از حق عضویت در کتابخانه مجتمع برای دانشجویان در روز ۲۸ آبان از دیگر برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.