رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرآیند انتخاب شهردار مشهد برای شورا سخت بود و ما تمایل داشتیم تقی زاده خامسی را حفظ کنیم.

فرآیند انتخاب شهردار مشهد برای شورا سخت بود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری صبح دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با تبریک هفته وحدت اظهارکرد: نامگذاری این هفته اقدام هوشمندی برای ایجاد انسجام و وحدت حول محور قرآن کریم و قانون اساسی کشور بود و باید در عرصه های مختلف در تعامل با مذاهب مختلف اهتمام لازم را داشته باشیم. وی افزود: در شورای شهر با توجه به وظایفی قانونی خود از همه اقشار حمایت خواهیم کرد و در این راستا گام هایی برداشته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حوزه کودکان گفت: موضوع توجه به کودکان در شهر مهم بوده و اگر به این قشر توجه نکنیم در آینده با مشکلات مواجه خواهیم شد و ضرورت دارد هم در حوزه زیرساخت ها و هم در بخش فرهنگی اقدام لازم را انجام دهیم.  

حیدری در ادامه بیان کرد: در مشهد به ازای هر یک و نیم روز یک نفر به دلیل تصادف جان خود را از دست می دهد که برای رفع این مشکل باید رعایت قوانین رانندگی از جمله سرعت مطمئنه و توجه به عابران پیاده باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.  

وی خاطرنشان کرد: از بین رفتن سرپرست خانوار هزینه های جبران ناپذیری را به خانواده ها وارد می کند و نتیجه منفی آن در جامعه نیز قابل توجه است که باید برای کاهش این مرگ و میر ها فکری شود.  

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این راستا به مسئولان معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد با همکاری پلیس راهور باید نسبت به نصب و استفاده از سیستم های نظارتی و دوربین های کنترل سرعت اهتمام لازم را داشته باشند.

حیدری با اشاره به انتخاب سپرست شهرداری مشهد گفت: این اقدام برای شورای شهر سخت بود زیرا باید یک مدیر را از دست می دادیم و از سویی باید قانون را اجرا می کردیم و نهایتا طبق قانون ملزم بودیم مسیر را طی کنیم.  

وی تصریح کرد: انتخاب فرد جایگزین تقی زاده خامسی به سمت فردی داخلی از مجموعه شهرداری بود که طبق آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر مشهد به انجام رسید.  

در ادامه این جلسه رای گیری قانونی برای انتخاب سرپرست شهرداری مشهد انجام و محمدرضا کلایی با ۱۱ رای از ۱۵ رای توانست اعتماد اعضای شورای شهر مشهد را بدست آورد.

منبع:مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.