گروهی از زائران اهل تسنن کشور روسیه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

تشرف جمعی از زائران روسی اهل تسنن به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، این گروه ۱۰ نفره از اهل تسنن کشور روسیه که به مشهد مقدس مشرف شدند، تشرف جمعی از زائران اهل تسنن روسی به حرم مطهر رضوی در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی حضور یافتند و از برنامه‌های مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی بهره‌مند شدند.

مسئول این کاروان با بیان این که این گروه برای اولین بار با سفر به ایران به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شود، گفت: بیشتر این افراد با دیدن فضای روحانی و معنوی حرم ابراز خوشحالی کردند که این از رحمت خداست در این مکان با تشیع آشنا ‌می‌شوند.

اکبری افزود: این گردشگران تاکنون از شهرهای تهران و اصفهان و از آثار اسلامی و تاریخی این شهرها دیدن کردند و قرار است پس از مشهد به شهر مقدس قم نیز سفر کنند.

جنار واسلف معاون موسسه اسلامی "آنار خضرت" وابسته به شیعیان شهر مسکو روسیه که به همراه این گروه ده نفره برای سومین بار به حرم مطهر مشرف شده است گفت: این افراد هیچ شناختی نسبت به تشیع نداشتند و این سفر موجب شد اطلاعاتشان به تشیع وسیع‌تر شود.

وی افزود: احترام و توجه خادمان حرم مطهر رضوی و خدمات و امکاناتی که به این گروه از زائران اهل تسنن ارائه شد، احساس خوب و خوشایندی را به این گروه منتقل کرد. این زائر روسی افزود: هر بار که به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوم حکایت سفرمان عجیب و دور از ذهن می‌شود و خاطرات متفاوتی را در هر سفر تجربه می‌کنیم.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.