خراسان شمالی- مجید گریوانی گفت: کشاورز روستایی که برای گرم کردن خود درون چادر از گاز پیک نیکی استفاده کرده بود دچار حادثه شد.

سوختن مرد ۳۵ ساله بجنوردی در زمین کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بجنورد، مجید گریوانی مدیر عامل آتش نشانی بجنورد، گفت: صبح امروز(دوشنبه) با دریافت خبری مبنی بر آتش سوزی چادر مسافرتی و مرگ کشاورز روستایی بلافاصله دو اکیپ از ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی محل حادثه را در نزدیکی روستای کلاغ آشیان بجنورد، عنوان کرد و افزود: در محل حادثه که زمین کشاورزی بود، مرد جوان برای فرار از سرما و گرم نکه داشتن خود از گاز پیک نیکی استفاده کرده بود و این مساله دچار مرگ وی شد.

وی علت دقیق حادثه را در دست بررسی دانست و ادامه داد: پزشکی قانونی در نهایت علت مرگ را تشخیص خواهد کرد، اما شواهد و آثار بر جا مانده، حاکی از آن است که گاز پیک نیکی در قسمتی از چادر در حال استفاده بوده است.

گریوانی تصریح کرد: استفاده از گاز پیک نیکی در چادر همواره باعث به وجود آمدن حوادث گاز گرفتگی بوده و علاوه بر آن با توجه به مواد استفاده شده در ساخت چادر، کمترین تماس با شعله باعث آتش سوزی سریع در چادر خواهد شد.

بنا بر اعلام مدیر عامل آتش نشانی، مرد جوان بعد از گاز گرفتگی، با تماس گاز پیک نیک با چادر مسافرتی متاسفانه دچار آتش سوزی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.