رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مقامات سیاسی این رژیم را از ورود به جنگی دیگر با غزه برای کسب دستاوردهای سیاسی برحذر داشت.

هشدار "گانتس" در مورد حمله به غزه برای کسب دستاوردهای سیاسی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ژنرال بنی گانتس اظهار داشت که مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی نباید برای کسب دستاوردهای سیاسی و داخلی، حمله ای را علیه غزه آغاز کنند.

این در حالی است که هفته گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست عملیات سری و مخفیانه آویگدور لیبرمن وزیر جنگ مستعفی این رژیم با پاسخ سخت و کوبنده مقاومت فلسطین مواجه است و به دنبال آن درگیری شدیدی در این باریکه به وقوع پیوست که ۲ روز به طول انجامید و در نهایت پس از شلیک ۴۷۰ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، رژیم صهیونیستی مجبور شد برای آرام سازی اوضاع دست به دامن طرف های بین المللی شود و نهایتا در پس وساطت مصر، قطر، نروژ و برخی طرف های بین المللی دیگر درگیری ها متوقف شد و آرامش نسبی مجددا بر این باریکه حاکم شد.

اما این شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی به ویژه لیبرمن بسیار گران شد. لیبرمن مجبور به استعفا از سمت خود شد و اکنون ائتلاف دولت نتانیاهو با بحرانی جدی مواجه است و هر لحظه احتمال فروپاشی آن می رود. نتانیاهو به هر شیوه ای تلاش می کند تا مانع از انحلال ائتلاف دولت خود شود و فعلا آن را سرپا نگه دارد. از طرفی هم نفتالی بنت وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که اگر پست وزارت جنگ به او واگذار نشود، از ائتلاف دولتی خارج خواهد شد.

نتانیاهو روز گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی از وزرای اسرائیلی خواست در ائتلاف دولتی بمانند و در شرایط حساس کنونی استعفا ندهند. او همچنین اعلام کرد که فعلا وزارت جنگ را نیز خودش تحویل خواهد گرفت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.