کرمان_ کتابخانه عمومی شهید باهنر کرمان با حضور هوشنگ‌ مرادی کرمانی نویسنده کشوری و جمعی از مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد .

کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان کرمان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ به نقل از  روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان کرمان، محمد جواد حسین زاده ، مدیر کل کتابخانه های عمومی کرمان گفت: در آستانه هفته و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ، کتابخانه عمومی شهید باهنر شهر کرمان با حضور هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده مطرح  و عضو هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور، اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی، سردار مطهری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله و جمعی از مسئولین دستگاه های فرهنگی استان افتتاح شد.

حسین زاده گفت: با توجه به همجواری با گلزار شهدای گمنام و موزه دفاع مقدس، فضای معنوی این کتابخانه می تواند یکی دیگر از ظرفیت ها جهت شناخت ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس برای مراجعین کتابخانه به ویژه جوانان و نوجوانان باشد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بیان کرد: تلاش برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجهیز کتابخانه های عمومی، سرمایه گذاری فرهنگی برای رشد جامعه محسوب می شود و گره گشای بسیاری از مشکلات در عرصه علمی و فرهنگی خواهد بود.

مرادی کرمانی نویسنده مطرح کشور نیز  ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه شهید باهنر عنوان کرد: وجود بخش کودک در کتابخانه های عمومی یکی از موهبت های این نسل است که نسل ما از آن محروم بود و از اقدام انجام شده قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم کلیپی از عملیات عمرانی کتابخانه عمومی شهید باهنر پخش شد و مسئولین و بازدید کنندگان از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.