خبرهای جدید از کمپانی سامسونگ حاکی از این است که احتمال دارد فبلت Galaxy Note ۱۰ با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی با رزولوشن ۴K تولید شود.

Galaxy Note ۱۰ احتمالا با یک نمایشگر ۶.۶۶ اینچی با وضوح تصویر ۴K تولید شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، زمانی که اچ‌تی‌سی گوشی HD۲ را با نمایشگر ۴.۳ اینچ در سال ۲۰۰۹ تولید کرد، خیلی‌ها می‌گفتند که امکان ندارد نمایشگر گوشی‌های هوشمند از این بزرگتر شود اما تنها چند سال بعد سامسونگGalaxy Note را با نمایشگر ۵.۳ اینچی تولید و مرز نمایشگر ۵ اینچی را رد کرد. حالا Galaxy Note ۹ سامسونگ در بازار موجود است که نمایشگری ۶۴ اینچی دارد و iPhone XS Max هم در بازار است که ۶.۵ اینچ صفحه نمایش دارد. خبرهای جدید نشان می‌دهد که سایز صفحه نمایش قرار است سال بعد توسط کمپانی کره‌ای سامسونگ بیشتر هم شود.

بر اساس یک منبع ناشناس کره‌ای، انتظار می‌رود سامسونگ Galaxy Note ۱۰ با یک نمایشگر ۶.۶۶ اینچی با وضوح تصویر ۴K تولید شود. گفته می‌شود این دستگاه با نام رمز «DaVinci» شناخته خواهد شد و مدل آمریکایی آن با پردازنده نسل بعد ساخت شرکت کوآلکام، Snapdragon ۸۱۵۰ تولید خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از نسل پنجم اینترنت همراه، ۵G پشتیبانی کند و دارای دوربین اصلی سه‌گانه در پنل پشتی خود باشد. بر اساس گزارش‌ها، Galaxy Note ۱۰ در اواسط سال بعد رونمایی خواهد شد در حالی که نوت‌های سال‌های پیشین شرکت سامسونگ در سه ماهه سوم سال معرفی می‌شدند.

در حالی که نمایشگر ۶.۶۶ اینچی بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، بزرگترین صفحه نمایشی نخواهد بود که سال بعد سامسونگ تولید خواهد کرد. لقب بزرگترین صفحه نمایش سال روی گوشی در اختیار گوشی تاشویی قرار خواهد گرفت که سامسونگ برای سال بعد آماده کرده است و زمانی که باز می‌شود نمایشگری ۷.۳ اینچی خواهد داشت.

همین طور از کمپانی سامسونگ خبر می‌رسد که نمایشگر Galaxy S۱۰ هم با نمایشگر ۴K تولید خواهد شد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۶۰۰ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. اطلاعاتی که توسط Ice Universe منتشر شده، نشان می‌دهد که وضوح تصویر آن UHD/۴K خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.