آزمایش‌های انجام داده شده روی پرچمداران حال حاضرکمپانی‌های تولیدکننده گوشی هوشمند نشان داد که بهترین گوشی از نظر شارژدهی هوآوی Mate ۲۰ است.

هواوی Mate ۲۰ بهترین شارژدهی را در میان همه پرچمداران ارائه می‌دهد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هوآوی mate ۲۰ برادر کوچکتر Mate ۲۰ Pro است که ممککن است کمی دست کم گرفته شده باشد. این گوشی نه تنها اولین گوشی اندرویدی است که دارای پردازنده ۷ نانومتری است و در میان سریع‌ترین گوشی‌های جهان است که با سیستم عامل اندروید عرضه شده است بلکه دارای یک باتری به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که با نمایشگر کم‌مصرف LCD همراه شده است. آزمایش‌های جدید روی باتری پرچمداران نتایج جالبی درباره Mate ۲۰ داشته است.

باتری ظرفیت بالای Mate ۲۰ در آزمایش‌های اخیر بهترین امتیاز را در میان همه پرچمدارانی را کسب کرده است که در حال حاضر در بازارهای جهان موجود هستند. این گوشی پرچمدار در آزمایش شارژدهی پرچمداران با ۱۴ ساعت و ۲۶ دقیقه، بیشترین زمان را دارد و از سایرپرچمداران سال ۲۰۱۸ بالاتر قرار گرفته است. جالب اینجاست که Mate ۲۰ حتی از گوشی‌های آیفون هم بیشتر شارژدهی می‌کند.

در این آزمایش مشخص شد iPhone XR که به عنوان یک رقیب برای پرچمدار هوآوی به حساب می‌آید، ۱۱ ساعت و ۱ دقیقه توانایی شارژدهی به دستگاه را دارد. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که می‌توان از Mate ۲۰ دو روز کامل به صورت معمولی استفاده کرد بدون این که نیاز به شارژ پیدا کند اما دیگر گوشی‌های پرچمدار طی روز یکبار نیاز به شارژ داشته باشند.

این گوشی در یک زمینه دیگر هم نسبت به دیگر پرچمداران بهتعرین عملکرد را نشان داد. Mate ۲۰ با یک شارژر پشتیبانی کننده از شارژر سریع معرفی و عرضه شد. زمان شارژ شدن این پرچمدار هوآوی از همه پرچمداران ۲۰۱۸ بهتر است. باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن در مدت ۴۰ دقیقه به صورت کامل پر می‌شود. البته فناوری شارژ Mate ۲۰ مانند نسخه پروی آن نیست اما با این وجود کاملا سریع است. به نظر می‌رسد باتری این گوشی عاملی متقاعد کننده برای خریدش است.

در ادامه می‌توانید مقایسه شارژدهی و مدت زمان شارژ شدن پرچمداران ۲۰۱۸ را مشاهده کنید که Mate ۲۰ در هر دو مورد از رقبای خود بالاتر است.

هوآوی Mate 20 بهترین پرچمدار جهان از نظر شارژدهی

هوآوی Mate 20 بهترین پرچمدار جهان از نظر شارژدهی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.