شورلت کوروت Z۰۶ با تیونینگ اسپید سوسایتی و با قدرت ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۱۴ نیوتن‌متر معرفی شد.

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های خودرو اسپرت شورولت معرفی شد +تصاویر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های خودروهای اسپرت، نسل C۷شورولت کوروت است. گفته می‌شود این مدل مانند Z۰۶ قدرتمند است. به تصاویری که در این خبر آمده است توجه کنید. با کمی دقت متوجه می‌شوید که این خودرو یک شورلت کوروت معمولی نیست.

این خودرو مدل تیونینگ شده شورلت کوروت Z۰۶ است. این مدل تیونینگ شده به شدت شبیه خودروی مسابقه‌ای شورولت کوروت C۷.R است. این مدل شورلت که نام بردیم یک خودروی اختصاصی برای رانندگی در پیست مسابقه است. البته یکی از فرق‌های شورلت کوروت Z۰۶ با کوروت C۷.R این است که این خودروی ارتقا یافته می‌تواند در خیابان‌هانیز رانندگی کند.

خودروی جدید شورلت معرفی شد +تصاویر

اسپید سوسایتی که یک شرکت تیونینگ خودرو است مدل استاندارد شورولت کوروت Z۰۶ را انتخاب کرد و سپس توانست پیشرانه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ آن را به ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن‌متر گشتاور برساند. البته باید گفت که این میزان توان خروجی کمتر از مدل شورولت کوروت ZR۱ با داشتن ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن‌متر گشتاور است. و باز هم باید گفت که پس از انجام عملیات تیونینگی که اسپید سوسایتی، قدرت پیشرانه بالاتر می‌رود و به به ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۹۱۴ نیوتن‌متر می‌رسد.

خودروی جدید شورلت معرفی شد +تصاویر

البته این تغییرات فقط در زیر کاپوت این خودرو دیده نمی‌شود. اسپید سوسایتی تغییرات زیادی در ظاهر شورولت کوروت Z۰۶ نیز انجام داده است. این تغییرات با الهام گرفتن از مدل C۷.R و شکل ظاهری آن انجام شده است. تغییرات این خودرو شامل باله بزرگ در عقب خودروی اسپرت، رینگ‌های دوتکه آلیاژی ADV.۱ و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ می‌شوند.

خودروی جدید شورلت معرفی شد +تصاویر

مواردی که به این خودرو اضافه شده است و رنگ جذاب زرد کوروت ریسینگ (Corvette Racing Yellow) شورلت کوروت Z۰۴ را به یک ماشین بسیار جذاب و قدرتمند تبدیل کرده است.

خودروی جدید شورلت معرفی شد +تصاویر

خودروی جدید شورلت معرفی شد +تصاویر

خودروی جدید شورلت معرفی شد +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.