فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: با توجه به واحدهای مختلف فعال بسیج در سطح استان دست کم ۱۲ هزار مورد برنامه در طول هفته بسیج در خراسان رضوی برگزار می شود.

۱۲ هزار برنامه طی هفته بسیج در خراسان رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری افزود: شش هزار پایگاه محلات و اقشار بسیج در کنار شش هزار واحد بسیج دانش آموزی در خراسان رضوی فعالیت دارند که طی هفته بسیج هر کدام دست کم یک برنامه اجرا می کنند.

وی ادامه داد: متناسب با شرایط، محتوای برنامه ها نسبت به سالهای پیش تغییر کرده است. برنامه ها و فعالیتهای سپاه و بسیج موازی با دیگر دستگاهها نیست بلکه برنامه های ما کمبودها را پوشش می دهند و با هماهنگی دستگاههای دولتی انجام می شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ۲۹ آبان به عنوان نخستین روز هفته بسیج با عنوان 'بسیج، فرهنگ و مسجدمحوری' نامگذاری شده و خدمت هزار پزشک در هزار مسجد و اجرای طرح جهادی کلاس خدمت از جمله برنامه های این روز است.

وی 'بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی و سازندگی' را عنوان دومین روز و 'بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی' را عنوان روز سوم هفته بسیج اعلام و بیان کرد: بهره برداری از هزار و ۱۵۰ پروژه عمرانی و تجدید میثاق با شهدا از جمله برنامه های این روزها هستند.

سردار نظری افزود: 'بسیج، معنویت و انتظار'، 'بسیج، جهاد کبیر و استکبارستیزی' و 'بسیج جهاد روشنگری و تبلیغ' عناوین روزهای چهارم تا ششم هفته بسیج هستند. آخرین روز هفته بسیج نیز 'حماسه حضور بسیجیان' به صورت گسترده در شهرستانها و نواحی مقاومت برگزار می شود.

وی در ادامه به برخی اقدامات بسیج سازندگی خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی پارسال اقدامات خود را در شش دهستان آغاز کرد. امسال هم ۹ دهستان دیگر به آن افزوده می شود. همچنین پارسال ۲۱۶ مدرسه و ۱۰۳ مسجد و امسال ۳۸۰ مدرسه و ۱۳۹ مسجد در این چارچوب ساخت، مرمت، تکمیل و بازسازی شده اند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.