رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توسعه استان مبتنی بر قابلیت های بخش معدن و استفاده از ایده های نو در این بخش، رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

 توسعه استان مبتنی بر قابلیت های بخش معدن و استفاده از ایده های نو/تشکیل کارگروه برای معضلات حوزه معدن و اکتشاف  درخراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازصمت، راضیه علیرضایی در جلسه اختتامیه رویداد بزرگ استارت آپی علوم زمین، اظهار داشت : وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت است تا ضمن حمایت از ایده های نو در حوزه صنعت، اکتشافات معدنی و زمین شناسی جامعه سرمایه گذار استان را به این ایده ها معرفی نماید تا کسب و کارهای نو شکل بگیرد و جوانان مستعد بتوانند ایده های خود را تجاری سازی نمایند.
وی که در جلسه ارائه تعدادی از ایده ها نیز حضور داشت ضمن اظهار خوشحالی از جامعه جوان و مستعد از آنها خواست در شرایط کنونی با تشکیل تیم کاری، معضلات حوزه معدن و اکتشاف معادن را شناسایی کنند و راه حل های مناسب ارائه نمایند.
علیرضایی تأکید کرد: در سال های اخیر توسعه اقتصادی استان بیشتر مبتنی بر قابلیت های بخش معدن بوده است و مسائل زیست محیطی و باطله های معادن فعال، مشکل اساسی ما در بهره برداری از معدن است که جوانان بایستی به فکر راه چاره باشند.
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.