معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: افزون بر 10 هزار کارتن خواب و متکدی از ابتدای امسال تاکنون در گرمخانه متلق به شهرداری در این کلانشهر اسکان داده شدند.

10 هزار کارتن خواب در گرمخانه شهرداری اسکان یافتند

به گزارش قدس آنلاین ، خلیل الله کاظمی روز دوشنبه افزود: متکدیان و کارتن خوابها در سطح مشهد توسط شهرداریهای مناطق سیزده گانه این کلانشهر جمع آوری می شوند.

وی ادامه داد: همزمان با شروع فصل سرما بازرسی و گشت زنی 15 گروه گشتی در پاتوقهای کارتن خوابها در مناطق سیدی، اسماعیل آباد، بلوار توس، کال زرکش، گلشهر، پنجتن، شهرک حجت، اطراف کشف رود و محله نوده مشهد آغاز شده تا این افراد جمع آوری و به گرمخانه منتقل شوند.
معاون شهردار مشهد گفت: از بیستم مهر ماه گذشته امسال همزمان با آغاز فعالیت این گشتها تاکنون افزون بر دو هزار کارتن خواب اط سطح شهد جمع آوری و اسکان داده شده اند. کارتن خوابها با شش دستگاه مینی بوس به گرمخانه منتقل می شوند. تعداد اسکان یافتگان در گرمخانه شهرداری مشهد ظرف نیمه نخست امسال هشت هزار و 500 نفر بوده است.
وی افزود: گنجایش پذیرش این گرمخانه روزانه 200 تا 300 نفر است و اسکان یافتگان با یک وعده شام گرم و صبحانه پذیرایی می شوند.
کاظمی ادامه داد: شهروندان مشهدی می توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب، در تماس تلفنی با مرکز 137 موضوع را اعلام کنند تا این افراد توسط نیروهای گشت شهرداری به گرمخانه منتقل شوند.
طبق آمار رسمی ارائه شده توسط نهادهای متولی پنج هزار معتاد کارتن خواب در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد زندگی می کنند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.