کراس‌اور پورشه ماکان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت تا تابستان سال آینده با قیمتی حدود ۵۰ هزار دلار عرضه خواهد شد.

قیمت و تغییرات پورشه ماکان ۲۰۱۹ نسبت به مدل‌های پیشین +تصاویر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پورشه اعلام کرد که قصد دارد در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، با نخستین نمایش مدل ۲۰۱۹پورشه ماکان (Porsche Macan) وارد صحنه شود. کراس‌اور پورشه ماکان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت با تغییراتی نسبت به مدل‌های پیشین قرار است به بازار خودروی ایالات متحده آمریکا روانه شود.  

2019 Porsche Macan crossover / کراس اور پورشه ماکان 2019 فیس لیفت

این جزئیات که با نگاهی سریع قابل تشخیص هستند، شامل چراغ جلو LED استاندارد و سپر جلوی جدید می‌شوند. از جمله دیگر تغییرات برجسته می‌توان به پنل چراغ ۳‌ بعدی LED اشاره کرد که در مدل‌های جدید پورشه کاین (Cayenne) و پانامرا (Panamera) استفاده شده‌اند. 

کراس‌اور پورشه ماکان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت در آمریکای شمالی، گزینه‌های رنگ جدیدی دریافت می‌کند که هم‌اکنون شامل شیری، دولومیت نقره‌ای متالیک، سبز مامیا متالیک، و آبی میامی می‌شود. این رنگ‌ها به‌طور عمده از مدل اروپایی گرفته می‌شوند، اما رنگ شیری به نظر می‌رسد که جایگزین گزینه کرایون (Crayon) شده باشد.

2019 Porsche Macan crossover / کراس اور پورشه ماکان 2019 فیس لیفت

رانندگان با ورود به داخل کابین، سیستم اطلاعاتی و سرگرمی ۱۰.۹ اینچی را پیدا خواهند کرد که با نقطه اتصال WLAN و سیستم پورشه کانکت پلاس (Porsche Connect Plus) همراه است. پورشه کانکت پلاس از ماژول تلفن LTE و سیم‌کارت‌خوان بهره می‌برد.

در زمینه فناوری، پورشه ماکان ۲۰۱۹ به چند گزینه جدید از جمله سیستم دستیار ترافیک (Assist Traffic Jam) مجهز می‌شود. این فناوری با همکاری سیستم کنترل کروز انطباقی، امکان حرکت (شتاب‌گیری، ترمزگیری و حرکت رو به جلو) کراس‌اور پورشه ماکان را در مسیر انتخاب‌شده با سرعت ۶۴ کیلومتربرساعت فراهم می‌کند. سایر گزینه‌های جدید شامل فرمان جی‌تی اسپرت (GT sport) الهام‌گرفته از پورشه ۹۱۱، گرمکن شیشه جلو و دستگاه تصفیه هوا (یونایزر هوا) است.

پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر زیر کاپوت ماکان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت قرار دارد که ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه به جعبه‌دنده دوکلاچه هفت سرعته متصل شده است که باعث می‌شود در زمانی کمتر از ۶.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد و به بیشینه سرعت ۲۲۸ کیلومتربرساعت دست یابد.

2019 Porsche Macan crossover / کراس اور پورشه ماکان 2019 فیس لیفت

در حالی که سیستم محرکه پورشه ماکان تقریباً بدون تغییر مانده است، اما از شاسی به‌روزرسانی‌شده بهره می‌برد که راحتی بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین ارائه می‌دهد. این کراس‌اور همچنین دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی است که در لاستیک‌های جدید قرار گرفته‌اند و ویژگی‌های عملکردی بهتری دارند. 

کراس‌اور پورشه ماکان ۲۰۱۹ تا تابستان آینده وارد نمایندگی این شرکت در ایالات متحده خواهد شد، اما مشتریان هم‌اکنون می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. قیمت پورشه ماکان ۲۰۱۹ بدون هزینه‌های جانبی از ۴۹ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز خواهد شد و هزینه ۱۰۵۰ دلاری نیز برای حمل‌ونقل به آن افزوده می‌شود. البته در تمام خودروهایی که وارد نمایندگی می‌شوند، قابلیت بهره‌گیری از پکیج‌های اختیاری وجود دارد و مشتریان می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.  

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.