مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل پیکان با وجود بازیکنان آسیب‌دیده، نیمکت خالی و کمبود بازیکن تنها به خاطر درایت برانکو به برتری دست یافتیم.

گرشاسبی: با وجود تمام کمبودها با درایت برانکو پیروز شدیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی بعد از برتری ۲ بر یک سرخپوشان مقابل تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: تیم ما بعد از پشت سر گذاشتن تورنمنت سنگین لیگ قهرمانان آسیا امروز به میدان رفت. با وجودی که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شده بود چند بازیکن مصدوم داشته باشیم و در حالی که قرار بود بازی در شرایط مناسبی برگزار شود، به سازمان لیگ و برنامه لیگ احترام گذاشتیم و به هر شکلی بود به میدان رفتیم.

وی تصریح کرد: ۳، ۴ بازیکن ما با توجه به تعطیلی تمرینات در سفر بودند و حتی یک جلسه نیز برای این بازی تمرین نکردند. خدا را شکر می‌کنیم که امروز با وجود بازیکنان آسیب‌دیده، کمبود بازیکن و نیمکت خالی با درایت برانکو موفق به پیروزی شدیم. برانکو در حالی که در مرخصی به سر می‌برد وقتی با او تماس گرفتیم با وجود ناراحتی بسیاری که داشت به قانون احترام گذاشت و خودش را برای بازی به ایران رساند. امروز خدا مزد زحمات ما را داد و توانستیم پیکان را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حذف علیرضا بیرانوند از لیست بهترین‌های سال آسیا عنوان کرد: این عنوان‌ها چندان مهم نیست هرچند که حق بیرانوند است که به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.