خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری جزئیات دستگیری و کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، را در یک عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی تشریح کرد.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی، از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی  در زمینه خرید و انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به این استان فعالیت دارد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

مظاهری با اشاره به اینکه ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: ماموران برای کنترل خودروهای عبوری اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی آن استان کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه نهایتا ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی یخچال دار مشکوک شدند، خاطر نشان کرد: بعد از توقف خودرو در بازرسی از آن  یک صد کیلو مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

مظاهری ادامه داد: متهم که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شده بود، نهایتا بعد از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

دستگیری سارقان زورگیر در اسفراین

سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۳ نفر سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت وجه نقد از پمپ بنزین بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

مهری با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد، ۳ نفر با هویت نامعلوم بعد از مراجعه به پمپ بنزین و انجام سوختگیری اقدام به زورگیری از مسئول پمپ بنزین نموده و مقدار ۵ میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با بررسی های بعمل آمده و بازنگری دوربین های مداربسته مستقر در محل موفق شدند این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای این افراد اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: هر ۳ متهم بعد از مواجه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۲ نفر سارق با ۳۲ فقره سرقت

سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای با ۳۲ فقره سرقت در مرکز استان خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بدری با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه تحقیقات گسترده خود را شروع کردند، افزود: خوشبختانه با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی جان برکفان نظم و امنیت نهایتا ظرف مدت کوتاهی محل اختفای سارقان شناسایی شد.

این مقام انتظامی یاد آور شد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و با اقتدار تمام در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی ۲ نفر سارق حرفه ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۳۲ فقره سرقت در شهرستان بجنورد اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، داخل خودرو، موتورسیکلت، کابل و سایر از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

۳۹فقره جعل در پرونده جاعل حرفه ای

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری جاعل حرفه ای با ۳۹ فقره جعل در بجنورد خبر داد.

وی با علام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم با جعل اسناد و مدارک فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از مردم نموده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

عرب زاده با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین هماهنگی قضائی فرد مورد نظر را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمودند، افزود: این فرد در تحقیقات بعمل آمده به ۳۹ مورد جعل اسناد و مدارک خودرو اعتراف و اعلام داشته که با جعل یک عدد مهر برجسته و همچنین تعداد زیادی اوراق متعلق به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهرستان بجنورد اقدام به جعل این مدارک کرده است.

این مقام انتظامی گفت: فرد مورد نظر بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق

سرهنگ رضا عرب زاده  رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت:۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان بجنورد کشف شد.

وی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام قاچاق و بدون مجوز در یک انبار در حوالی شهرستان بجنورد نموده موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

عرب زاده با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل دپوی این کالا ها را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه یک نفر متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبار مقدار ۱۶ کارتن حاوی ۲۹۱ قوطی کمپوت آناناس غیر مجاز به ارزش ۳۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: متهم برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.