برای نخستین بار و به همت کمیته امداد منطقه ۳ تهران، صندوق‌های صدقات معابر این منطقه برای جلوگیری از دستبرد سارقان ایمن سازی می‌شود.

صندوق‌های صدقات معابر منطقه ۳ ایمن‌سازی می‌شود+ تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، صندوق های صدقات یکی از منابع جمع آوری کمکهای نقدی مردم به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است که در کل کشور حدود ۶.۵ میلیون صندوق کوچک خانگی  و حدود 270 هزار صندوق نیز در اماکن و معابر مانند داروخانه‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و ترمینال‌ها وجود دارد. 

در این میان، سارقان همواره سعی کرده‌اند با شگردهای مختلف وجوه ریخته شده مردم در صندوق های معابر و خیابانها را مورد دستبرد خود قرار دهند و مبالغ واریزی مردم را از آنها خارج کنند.

کمیته امداد برای جلوگیری از سرقت وجوه نقدی مردم در این صندوق‌ها اقدام به ایمن سازی این صندوق‌ها کرده است. کمیته امداد منطقه ۳ تهران به عنوان اولین مرکز در استان تهران طرح ایمن سازی صندوق‌های صدقات نصب شده در سطح معابر و میادین منطقه خود را با ایجاد یک کارگاه در محوطه این اداره اجرا کرده و تاکنون بخشی از آن ایمن سازی شده است.

رضاعلی شیری، مدیر کمیته امداد منطقه ۳ با اشاره به وجود ۴۴۰۰ صندوق صدقه کوچک در منازل، ۱۲۷۰ صندوق در معابر و ۳۲۰  فروشگاه‌ها و فعالیت یک وب کیوسک در سطح این منطقه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۹۶۰ میلیون تومان وجه نقد از سوی مردم در این صندوق ها ریخته شده است.

شیری بیان داشت: از دو هقته قبل تاکنون و در مرحله اول اجرای طرح ایمن سازی، ۲۰ صندوق صدقه معابرمنطقه  با اصلاح دهانه ورودی و قفل آن، ایمن سازی شده و در ادامه همه صندوق‌های صدقات معابر ایمن سازی می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.