خراسان شمالی- رضا رضایی گفت: آیین پایانی جشنواره شعر قرآن و عترت در قالب بخش ویژه ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی ٣٠ آبان ماه جاری به میزبانی شهرستان فاروج برگزار خواهد شد.

١٠٩ اثر به جشنواره شعر قرآن و عترت استان ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از وصول ١٠٩ اثر شعری با موضوع قرآنی از سوی شاعران استان به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

وی با بیان اینکه ٦٧٥ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی رسیده است، افزود: از این تعداد ۱۰۹ اثر با موضوعات قرآنی که این آثار در مرحله داوری است.

وی اظهار کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با موضوع قرآن و عترت در ٢ قالب آزاد و کلاسیک است.

رضایی، هدف از برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت را توسعه ، ترویج و معرفی دستاوردهای علوم و فرهنگ قرآنی و ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت های قرآنی و ایجاد ارتباط با سایر حوزه های استانی فعال با موضوع قرآن ذکر کرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آیین پایانی جشنواره شعر قرآن و عترت در قالب بخش ویژه ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی ٣٠ آبان ماه جاری به میزبانی شهرستان فاروج  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.