مازندران- سرهنگ غلامرضا شریعتی از افتتاح ۳۵ خانه محروم در هفته بسیج در مازندران خبر داد.

۳۵ خانه محروم در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران روز سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه در هفته بسیج ۳۵ خانه محروم که با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شد، افتتاح می شود، اظهار کرد: ساخت ۷۴۶ خانه محروم در دست اجراست و در طول سال تحویل خانواده های نیازمند می شود.

وی افزود: در هفته بسیج ۱۵۰ گروه جهادی در ۴ زمیه عمرانی، فرهنگ و آموزش، بهداشت و اشتغال به مردم خدمات ارائه می دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران به افتتاح ۵۰ یادمان شهدای تک مزار در مناطق دوردست در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج ۲۵ کارگاه تولیدی نیز با ۵ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.

سرهنگ شریعتی از راه اندازی نمایشگاه توانمندی های تولیدکنندگان عسل در اول آذر در شهر شیرگاه خبر داد و افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی نمایشگاه واحدهای تولیدی محصولات خُرد در مقیاس خانگی، سوم آذر در امامزاده یحیی افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه و با همکاری خیرین مازندرانی در دست اجراست، اضافه کرد: برای این پروژه ها ۲۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد و در زمینه های آبرسانی، ساخت خانه عالم، مسجد، پل، منبع ذخیره آب، کانال آب کشاورزی، مرمت و بهسازی خانه محرومین هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس آنلاین در رابطه با چگونگی اجرای پروژه های عمرانی نیمه کاره دولت با اعلام اینکه آمادگی اجرای تمام پروژه های نیمه کاره استان را داریم، خاطرنشان کرد: ساخت ورزشگاه نوشهر با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری از دو سال گذشته شروع و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سرهنگ شریعتی با اشاره به اینکه برای پروژه ورزشگاه نوشهر ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: توسعه ورزشگاه بابل نیز با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا و در دهه فجر به پایان می رسد.

وی در رابطه با احداث سالن کشتی جویبار یادآور شد: این پروژه با مشکلات اعتباری مواجه و اراده مسئولین استان بر تکمیل این پروژه است و برآورد سال ۹۶ برای تکمیل آن ۳۰۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از ساماندهی ۱۲ محله کم برخوردار خبر داد و گفت: در این راستا ۲۵ میلیارد تومان جهت بهسازی معابر، ایجاد کارگاه های اشتغال، احداث مجتمع های ورزشی، مسجد و بهسازی مسکن محرومین در این محلات هزینه می شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.