کارشناس مرکز پیش بینی اداه کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری باران امشب به ویژه در جنوب و جنوب غربی استان شدت می گیرد.

بارش باران در خراسان رضوی شدت می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا ضیاء شهابی افزود: بارشهای پراکنده باران در خراسان رضوی از دیشب آغاز شده و تا ظهر روز چهارشنبه ۳۰ آبان ادامه دارد. وی ادامه داد: بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته از درگز، قوچان، سرخس کلات و چناران گزارش شده که بیشترین حجم آن به میزان هفت میلیمتر در درگز باریده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداه کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر جمعه یک آذر این استان تحت تاثیر سامانه بارشی دیگری قرار خواهد گرفت. وی همچنین به کاهش چند درجه ای دمای هوا برای امروز نسبت دیروز اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش دارد.

شهابی افزود: از فردا ۳۰ آبان تا پایان هفته جاری شاهد افزایش چند درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی هستیم. همچنین پدیده گسترده مه برای سه شنبه شب و صبح چهارشنبه هفته جاری در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است. قوچان با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۲۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.