یزد - علی شریفی زارچی گفت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع یزد لازم است اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir ثبت نام نمایند.

تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان حج و زیارت استان یزد ، علی شریفی زارچی مدیر حج و زیارت استان یزد، اظهارداشت: به منظورساماندهی اولویتها ، اطلاعات و ارتباطات ، کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع می توانند با مراجعه به سامانه حج به نشانی reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.   

وی افزود : تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل نمایند.

شریفی تصریح کرد: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج ، اطلاعات شخصی خود را دراین سامانه تکمیل ، اصلاح و به روز رسانی نمایند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت های باقیمانده برای تشرف ، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ایشان ، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها ، برنامه های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی و ... امکان پذیر گردد.

وی افزود : ودیعه گذاران می توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نمایند و در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه مذکور می توانند به دفاتر زیارتی دارای مجوز مراجعه و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار ریال نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان گفت : به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف، به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می شود. بر همین اساس اولویت های تشرف به حج سال ۱۳۹۸ بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

​انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.